Gister het ek 'n laat nag stop by die winkel om 'n paar dinge te gryp en ek het 'n baie interessante gesprek met die kassier. Ons het 'n klein praat as sy geskandeer my items, en dan aangebied sy my 'n afslag kaart, maar ek het vir haar gesê my vrou reeds 'n. Dis toe dat die gesprek het pret. Ek weet hierdie gesprek al te goed dat ek dit baie keer gehad het voordat. Dit gaan iets soos hierdie ...
persoon: Wat!? Jy is getroud?
my: Ja ek het al getroud vir twee en 'n half ongelooflike jaar.
persoon: Hoe oud is jy? Jy lyk soos 'n baba.
my: Ek is drie en twintig.
persoon: Jy is so jonk! Hoekom in die wêreld sou jy dit doen?
my: Hoekom sou ek nie?
in 2009, Ek is getroud op die skaars wettige en skaars gerespekteerde ouderdom van een en twintig jaar oud. Tydens my hofmakery, betrokkenheid, en kort huwelik, Ek het gevra keer op keer vrae soos, "Hoekom trou so jonk? Wat is die stormloop?”, en my persoonlike gunsteling, "Jy moet wag en geniet jou lewe!”
Sommige van die mense vra hierdie vrae was vreemdelinge, maar sommige was gesin. Was ek mal om te trou op so 'n "jong” ouderdom?
Wel laat ek gee jou drie redes het ek besluit om te trou toe ek dit gedoen.
1. Ek het 'n goddelike vrou
As 'n agtien jaar oud groentjie in Bybel kollege, Ek is nie aktief op soek na 'n vrou, maar God het pas vir my voor te stel aan 'n jong vrou na sy hart. Sy was 'n pragtige, maar meer belangrik sy is lief vir Jesus. Sy was bewus daarvan dat sy 'n sondaar in die behoefte van God se genade was, en sy het 'n nederige, leerbare hart. Ons beland deel van dieselfde kerk, so ek het om te kyk haar dien, groei, en getrou gee haar tyd om ander. Ek het begin om my binnekring oor haar te praat. My vriende, mentors, en pastore het almal saamgestem – Sy was 'n godvresende vrou. Ek kon sien myself loop met haar en liefdevolle haar vir die res van my lewe.
2. Ek was gereed
Teen hierdie tyd het ek begin om te dink oor die werklikheid van 'n huwelik en wat dit beteken om jouself te verbind aan iemand vir 'n leeftyd. Ek het myself afgevra of ek was volwasse en verantwoordelik genoeg. Ek het gesoek deur die Skrif en dink oor die verantwoordelikhede van 'n man, en gepraat met getroude vriende en mentors. Na baie gebed en gesprek, my mentors en die pastore in my kerk vir my gesê hulle het gedink ek gereed om haar te streef was. Ek is verheug. Maar ek sou nie haar agternagesit as ek gedink het ek bereid om haar geestelik lei nie, voorsiening te maak vir haar, en die hoof van 'n gesin wees.
3. Die huwelik is 'n seën
Aanvanklik het ek gevoel asof ek moes bewys om die naysayers wat om jong getroud is ok soms. Maar toe ek kyk in die Skrif het ek nie goed vind soos, "Die huwelik is gelyk aan die dood! Vlug uit dit!” of, "Sit die huwelik af totdat jy nie kan sit dit af meer,” of, "Slegs trou wanneer jy te oud om die lewe te geniet is,” of, "Speel die veld vir 'n rukkie en dan kies die beste een.”
In plaas daarvan het ek gevind opdragte soos, "Vlug jeugdige lus”, en ek lees gedeeltes soos Spreuke 18:22 wat sê, "Wie 'n vrou kry, vind 'n goeie ding en verkry 'n welbehae van die HERE.”
So wanneer mense sê, "Wat jy besit om te trou so jonk?” my nuwe reaksie is, "Jy vra die verkeerde vraag.” Ek dink aan die wortel van die vraag is die aanname dat die huwelik steel iets van my af, asof my jeug word vermors in toegewyde opofferende liefde wanneer dit gebruik kan word vir gemaklik plesier en enkele doel geschut.
Die huwelik is 'n pragtige geskenk van God! Dit is 'n manier van genade. Ek het 'n vrou, en dit is 'n goeie ding. Ek stem nie saam met die logika wat sê, Trek God se rykste seëninge so lank as wat jy kan. In plaas daarvan sou ek sê geniet God se goeie gawes en steward hulle tot Sy eer.
Dit is nie te sê dat almal moet trou toe ek dit gedoen. Dit sou sleg gegaan het as ek sou probeer om te trou voordat ek gereed was. Sommige van ons het nie nodig om meer volwasse, en ander van ons nodig het om te bid vir tevredenheid en vertrou die Here en Sy tydsberekening. My doel is nie om te sê dat die jonger jy trou, hoe meer heilig is jy. Ek wil net die mite dat ons volwassenheid moet vertraag en net oorweeg huwelik keer ons dertig jaar of ouer te verdryf.
Geen berou
Gisteraand op Twitter iemand het my gevra of ek spyt trou so jonk. my antwoord? Absoluut nie.
Dit is een van die beste besluite wat ek nog ooit gemaak. Ek is gelukkiger en heilig Ek was twee en 'n half jaar gelede, en dis 'n goeie ding. Ek wil nie om dit te laat lyk asof ek 'n paar super seldsame afwyking. Ek weet baie van die mense wat net so jonk of jonger as ek getroud is. Hulle het ook die huwelik as 'n geskenk, en hulle het die vrugte van daardie gawe gesien. Ek en my vrou kan nou jonk, maar ek bid vir genade om my vrou is lief vir goed tot aan die einde van ons lewens. Tot dan wil ek die wysheid van die Spreuke gehoorsaam en "jubel in die vrou van my jeug af.”
Jannon Fitzpatrick
Augustus 19, 2013 / by 6:58 is
Ek respek nie saamstem met Kevin Ferere. Jy kan nie weet wat liefde is totdat jy weet wie God is, want God is liefde! Die Bybel sê niks oor dating rondom of interaksie met ander om daardie een te vind sê. In werklikheid, Isak gelê op op Rebecca en het geweet sy is die een vir hom. Hy het nie datum rondom of praat met Lea so as sy beter was sodat hy sou weet of Rachel was regtig wat hy wou hê of nie.
Praat uit my eie ervaring, Ek het date ander en gevind wat liefde was nie. Nie net uit my eie verhoudings, maar van my ouers’ en susters’ verhoudings. Die probleem was, hulle was nie verhoudings wat gebaseer is op die Woord of God se liefde en dit is hoekom hulle nie uitwerk. Ek het vind 'n godvresende man, sodat dit kan uitwerk die manier waarop jy sê, MAAR ek heelhartig glo dat as ek sou gewag en bewaak my hart uit die ander verhoudings wat vir my nie reg was, Ek sou in 'n veel beter en minder gebreekte posisie gewees het, om my man ontvang uit die oogpunt van 'n Goddelike vrou, eerder as perspektief van 'n gebroke vrou met bagasie om te werk deur middel van.
Geen disrespek bedoel, maar ek glo dit is 'n groot mate verkeerd kombers stelling wat werklik jong harte kan stuur in die verkeerde rigting. (Google inligting oor Goddelike dating vs. moderne Dating. Daar is 'n paar baie goeie dinge in daar.)
Deborahfatuade
Augustus 19, 2013 / by 6:59 is
Dit is awsome
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 6:59 is
Jy bewys my ook reg. Die Bybel kan sê wat hy wil, maar jy ervarings is alles wat jy het om te gaan af van. En wie jy God noem kom uit 'n hoogtepunt van wat jy geleer het en jou ervarings. Op die ou end, wat jy glo is 'n keuse, maar wat jy weet is opgelê deur die werklikheid.
en ja, die verklaring kan 'n bietjie algemene wees, maar dit moet geneem word met 'n korrel sout, soos in enigiets.
Lokelani70
Augustus 19, 2013 / by 7:00 is
Ek het ook met respek nie saamstem met Kevin Ferere.
Die enigste ding wat bewys is, is dat jy 'n gewete besluit jou lewe vir God te lewe nie deur sy woord gemaak het, die Bybel. AANGESIEN, Ons het die besluit geneem om ons lewens te lei in 'n Goddelike huwelik gemaak, deur God se Woord. Die feit van die saak is, een sal die volledige begrip van hierdie blog nie as God nie eerste gestel in 'n mens se lewe.
Bid vir alle huwelike! God seën!
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:00 is
Ek het 'n doelbewuste besluit om God te vind vir myself en nie deur gemaak wat iemand my geleer. Moenie bekommerd wees nie, Ek gebruik te word net soos jy.
AC
Oktober 3, 2013 / by 5:53 pm
Ek wil net graag sê, jy kan God nie vind. Die Bybel sê ons dood is. Dooie mense kan niks doen nie. God vind ons.
Lokelani70
Augustus 19, 2013 / by 7:00 is
O… Ek is so jammer Kevin, moet jy verwar. Die God wat ek dien is nie 'n God van self-soekers. Kommerwekkend is, is nie die wil van God, maar liefdevolle mekaar soveel as Hy ons liefhet, is! Soos ek geskryf het voorheen, om God eerste is wat nodig is om heeltemal te verstaan hierdie blog, as jou antwoord bewys my punt. Mag alles wat ons sê en doen God se goedkeuring wegdra. Die Onse Vader en het self 'n wonderlike aand.
FRU-Mukete Arnold
Augustus 19, 2013 / by 7:00 is
hahaha, hou op soek na, jy sal hom vind- Onthou skepping hom openbaar ook. In werklikheid, Ek sal vir jou 'n truuk, net die Bybel haal en gaan gooi dit soos 'n storie boek en let op al die eise maak en selfs hulle memorisering Toe, check ander boeke en die eise te vergelyk. Maar beslis sal jy iemand nodig om jou te Iets verduidelik, moenie terughou omdat jy 'n werksoeker van die waarheid.
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:00 is
As jy in God soveel glo as jy sê jy doen, Hoekom voel jy die behoefte om hom soveel bewys? Ek het nie aan God, want Hy is in my. Ek is Hom en Hy is my. Maar ek is jammer, jy kan nie verstaan dat jy kan?
Delinabini
Augustus 19, 2013 / by 7:01 is
Ek het nie eens hoe kan jy God en hoe kan 'n God wees jy het jy eintlik jouself te skep as jy God was?
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:01 is
My fout, tikfout: *Ek het nie aan God bewys. *
Maar die kommentaar beteken wat dit sê. Alles wat binne-in jou, dit is wat jy is. Moenie bang wees om daardie waarheid te aanvaar net omdat jy geleer dat dit is verkeerd.
Addis Hunter
Augustus 19, 2013 / by 7:01 is
100 % met jou! Ook het ek met my man by 20 en 'n jaar later is ons getroud. Ek moes dieselfde gesprekke met 'n arbitrêre vreemdelinge het, familie en vriende en ek wil jou aanmoedig getrou aan die Here en jou pragtige vrou om te bly in elke opsig wat discribed in die woord. Ek en my man is nou 30 jaar oud en toe ek mense vertel ek het nie “gelukkig” getroud vir byna 10 jaar hulle asem!!! “werklik”?? Die maak van die dieselfde vae kommentaar van “mors ons jeug” ens ens. Maar God het so genadig en goed vir ons dat ek nie in woorde hoe geseënd is ek nie aan my man ontmoet het toe ek dit gedoen. Ons is lief vir reminising op ons kollege jaar saam, en drome oor al die groot dinge wat die lewe vir ons voorlê! Ons het 2 pragtige meisies en 'n babaseun op die pad (dat ons nederig bid vir vanjaar en God toegestaan) , (atually Ek is te danke vandag ;-))..en ons kon nie meer seker wees dat dit was 'n Devine Unie van God vir ons bymekaar te bring.
natuurlik, Ons is nie volmaak (Hoewel my vriende meen so, want ons hoef gesig die algemene wêreldse probleme van ontrouheid, disrespek en konstante argument), maar ons het nie meningsverskille, buierigheid, finansiële dificulties ens, Die verskil is dat ons staatmaak op God om ons stappe lei, Ons respekteer mekaar en probeer ons bes om nooit geloof verloor, kommunikasie, en soek leiding van die Heilige Gees as 'n paartjie en individually..My man is die mees unieke individu wat ek nog ooit ontmoet het en ons albei besef dat die sleutel tot geluk in 'n huwelik is nie om dit te doen of te koop “dinge” om mekaar gelukkig te maak, maar ons weet wie ons is in Christus, Na sy gebooie oor die huwelik en mekaar lief te hê onvoorwaardelik, ongeag van ons foute of kennis Hoe kan ons “voel” op daardie oomblik , wetende dat geluk sal altyd 'n tydelike emosie wat weg gaan wees, maar ware vreugde kom net van die Here af.
Ek wens jou en jou vrou baie jare van Geseënde JOY!!!
I Love jou musiek te terloops ;)..
Josh
Augustus 19, 2013 / by 7:01 is
Trip,
Jy is 'n goeie voorbeeld vir jong Christene wat wil om God te verheerlik in die manier waarop hulle vroue behandel! Dankie! Ek het nou net besig, is 22, en sien uit na wat die Here in die huwelik vir die komende jaar!
Johnny_renteria
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Glo dit of nie, maar ek getroud is op die ouderdom van 18. Ek was geensins gereed om 'n man in die finansiële sin wees en ek was reeds 'n pa. Maar ek het net het my lewe tot Christus en ek het geweet dat die vroue was ek sou wees die een groei met my. Mense vra my dieselfde dinge sowel. Ek vind dit jammer maar dat die huwelik word beskou as 'n slegte ding. vandag, Ek het gedink oor wat ek tot die gevolgtrekking gekom dat mense so selfsugtig geword dat die gedagte van die neem van verantwoordelikheid van 'n ander persoon byna onmoontlik. Die huwelik is nie oor wanneer en waarom jy getroud is, maar oor wie is gesentreer rondom die huwelik. En dit moet Christus…
Deborah
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Ek dink u r reg trip..i 'n frnd wat getroud @ 19 (hulle HV getroud 4 6 jr NW)N lkng @ haar nou afgesien besef ons uit Christus te aanvaar in haar lewe dat is d beste besluit wat sy ooit gemaak het….alhoewel ek moet erken ek is nie gereed 2 kry married..it maak my bang cos Ek wil nie 2 verslaaf 2 d verkeerde persoon 4 d res van my lewe, maar ek weet Jesus sal nooit laat my maak d verkeerde keuse…ook ek wonder soms y trou wanneer ek kry al wat ek wil uit Jesus N hy kan nooit BRK my HVT?….ur besluit was reg N i GV u laaik 4 dat!:)
MNM103
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Dit is werklik het my baie geleer. En dit was 'n groot gehoor jou vrou kant te!
Lance Petersen
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Ontsagwekkende. My seun het ook getroud 2 1/2 jaar gelede na 'n wonderlike goddelike vrou en hulle was altwee die rype ouderdom van 19. Jou storie het my herinner aan hulle.
Brandon Clements
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Ek is mal oor hierdie Trip! Ek is getroud op 22 en ek is absoluut mal oor my huwelik. Dis snaaks, want ek het 'n soortgelyke gesprek met 'n gas-stasie attendant het net sowat 'n maand gelede. Sy het die hele, “Hoekom trou wanneer jy die melk gratis kan hê?” vraag en my hart gebreek vir haar. Toe het ek aan haar vertel dat my vrou was nie 'n koei–dat sy was awesome en ek is lief vir haar.
Dankie dat U deel!
Reis
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Loool jy snaaks = D
Louib2001
Augustus 19, 2013 / by 7:02 is
Prys die Here vir jou broer en jou pragtige vrou van jou jeug. Ek bid dat die Here guns voortdurend sal gooi in jou lewe, omdat jy sy woord geluister. Ek is 28 en is nou getroud vir byna twee jaar en ek en my vrou het 'n gelukkige huwelik en 'n pragtige 10 mot oue baba. Ek wou nog altyd om ontslae jonger getroud, maar ek glo dit is nog nie tyd vir my tot die Here byna gebring my goeie ding 5 jare terug (om presies te wees wat ons ontmoet op die dag wat ons het wedergebore 31 Desember 2006). Ek het ons nie weet waar bestem om saam te wees as ek haar het as 'n gewone suster van die kerk. Ek is ook te konsentreer op my geestelike groei, maar drie jaar gelede het my oë oopgemaak en die res soos hulle sê, is geskiedenis.
Dit is in die agenda van Satan vir mense nie om te trou, sodat hulle lewe in die sonde en ons weet reeds wat gaan gebeur. Het ons gekyk na die tempo van egskeiding in die liggaam vandag? Hoe gaan dit met broers en suster ontug in die kerk, as gevolg van wat die samelewing dikteer.
As ons kyk na hoe ons stede is gevul met die jeug geweld vandag, ons neem 'n oomblik om te dink aan 'n paar van die oorsake? Die oomblik man ruil Goddelike waardes vir omsendbrief ism al hierdie val uitmekaar. Selfs Christelike ouers onwetend die bevordering van omsendbrief ism deur ontmoedig hul kinders nie getroud jong te kry (op die ouderdom van kommer natuurlik). Die redes is ek haal”wat jy nodig het om 'n opvoeding te kry, Miskien as jy klaar jou meesters en 'n ordentlike werk, dan begin om te dink oor die huwelik”. Dat 'n gesonde doen wyse nie dit ? So, wat gebeur wanneer jou Christelike kind universiteit toe gaan en dan beweeg in met boy / vriendin wie óf Christen of nie?
Moet asseblief nie my verkeerd verstaan nie(dit is net 'n paar van die dinge wat ek teëkom), omdat die bogenoemde stelling geld nie vir almal. Onderwys is baie belangrik as een verkry kennis vir hul onderskeie beroep sodat hulle kan werk en voorsiening te maak vir hul toekomstige geslagte ens, maar die huwelik gewoond een keer om te slaag in wat ooit area in die lewe een kies om te volg, as 'n saak van die feit 'n huwelik in die algemeen bevorder groei d.w.z groot bediening, goeie Heath, rykdom en die lys gaan aan. Onthou die twee word een vlees en kan jaag 10 000 Sjoe, wat beteken dat dit eens wat ooit hulle God vra getrou sal hulle bereik, ontsagwekkende…..
In noue wil ek stel voor dat ons as Christene begin leer ons kinders op 'n jong ouderdom op die belangrikheid van die eerste lewende vir God en tweedens die belangrikheid van die huwelik( aan diegene wat het is die geskenk) sodat hulle grootword wil om God te behaag in hierdie gebied. Weereens baie geluk my broer en al die inwoners van die Woord van God. Bly geseënd.
Anna
Augustus 19, 2013 / by 7:03 is
Dit is werklik met my gepraat. Ek is 21 in 'n verhouding en kan ek jou nie sê hoeveel keer ek het al gesê dat ek “te jonk om te dink oor die vestiging van”, Ek moet wag tot “Leef eerste”, klaar is met skool en 'n loopbaan voor ek ingaan hofmakery / huwelik. Jy het 'n wonderlike en inspirerende getuienis. Ek wens jou en jou vrou 'n leeftyd van seëninge en geluk saam!
anoniem
Augustus 19, 2013 / by 7:03 is
Ek is 20 en het nog nooit in 'n verhouding is, so ek is nie van plan om te trou deur 21 maar ek beslis respek vir jou logika. Ek het altyd die ingesteldheid “om elkeen sy eie”. Ek dink jy en jou vrou sal beslis die afstand gaan en ek is so trots op die stappe wat jy voor het om die huwelik. Dit lyk soos beide van julle die verbintenis het baie ernstig, wat ek jubel.
Tony Doyley
Augustus 19, 2013 / by 7:03 is
Baie geseënde om jou blog oor die huwelik lees op 'n vroeë ouderdom. My vrou getroud is by 18 en ons het gelukkig getroud 10 nou jare. Seker ons 'n paar wel en wee gehad het, maar ek glo God het ons stadig maar seker al die jare gelei en nou is ons sterker as ooit. Dankie vir jou wonderlike getuienis.
KLE Photography
Augustus 19, 2013 / by 7:03 is
Baie geluk met jou jong huwelik! My man en ek het deur dieselfde ding wanneer ons getroud 8 jaar gelede by 20 jaar oud! So weet ons presies wat jy gaan deur! Mense het gedink ons getroud is, want ek is swanger (Ek was nie) of omdat hy 'n onwettige vreemdeling (hy is 'n Amerikaanse burger). Ons het nie veel van ons vriende in ons hoek as hulle die enkele ding doen. Maar nou op 28 hulle rondom kom en probeer om “vang op.” Ek is bly dat God my geseën met my man, ongeag van my ouderdom. God seën julle albei!
BTW Ons leef in die DMV gebied! (MD) Miskien kan ons almal ontmoet of kerk toe gaan saam! Ons het nog nie 'n getroude vriende lol.
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:03 is
Ek dink nie enigiets is gesteel van julle, dis wat jy opgee. Dit is cool om struktuur in die Bybel, maar dit is aan jou om jou lewe dikteer, nie 'n boek; ten spyte van die leiding wat dit bied.
Dit is prysenswaardig gepleeg en jong, maar deel van daardie “jeugdige lus” is die leer en groei wat jy kry van die vergadering en sosiaal betrokke te raak verskillende vroue. Leer wat jy wil en hou nie daarvan om te doen, sien, en voel; in plaas van jou omvang daarvan enigsins so beperk tot net een persoon.
Jy kan regtig nie sê dat jy weet wie jy is en wat jy oor, of selfs wat jy regtig wil, As jy nog nie interaksie maar soveel met ander vroue vir hulle te wys dat julle. Jy weet nie wat liefde is, as jy nie weet wat dit is nie.
gaste
Augustus 19, 2013 / by 7:03 is
Jy hoef nie te weet wat liefde is nie as jy weet wat liefde is. Hoe sal jy weet of iemand gee jou 'n valse $100 wetsontwerp, tensy jy weet wat die werklike $100 Bill lyk. Daar is net een ware $100 wetsontwerp, net bestudeer dit en jy kan vertel wanneer iemand gee jou 'n valse. Dieselfde met liefde. Daar is baie namaaksels wat daar is, maar as jy weet wat die werklike is, dan sal jy in staat wees om die vals raaksien wees. Omdat God liefde, enigiets goddelose kan nie liefde wees.
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
Daarom moet jy rondom dateer en te ontmoet en het seks met ander mense. My punt presies. Wat is die goddelose is subjektiewe. Jy kan probeer wettiese daaroor te wees, want dit is in ons natuur om dit te doen, egter, Ons moet laat gaan van hierdie ideale is dat daar te veel grys gebied te midde van die konteks.
Angeldoll1
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
Ek het nie eens met jou verklaring seks met ander mense- seksueel oordraagbare siektes, Vigs en ongewenste swangerskappe, is die gevolge van so 'n verhouding. As een streef sulke verhoudings, hulle sal nie leer oor behoorlike toewyding en die dieper en geestelike aspekte van liefde eerder as wellus. Ook het ek nie saamstem met jou siening oor wat dateer sowat voordat jy pleeg omdat “dating rondom” is nie 'n voorvereiste om 'n gade van 'n nonspouse weet. Goddelike hofmakery / dating is gemaak vir die mens soos in die Bybel terwyl met meervoud vennote, met ewekansige seks is die eienskappe van diere.
AJ
Oktober 3, 2013 / by 3:46 pm
Angeldoll1it is redelik naïef van jou om te dink dat alle nie-egtelike seks noodwendig lei tot “seksueel oordraagbare siektes, Vigs en ongewenste swangerskappe”… maar natuurlik, sou jy nie weet dat as jy nie gedoen het om tyd om jou kop te kry uit jou stowwerige ou boek en kry 'n bietjie lewenservaring.
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
Jy kyk na dit 'n negatiewe. As jy volwasse en wys genoeg is wat jy gaan dit op die regte manier. Hoe meer jy iets te vermy, hoe nader jy gaan om dit klaar. Fokus op die positiewe en dit is wat jy kry. Maar natuurlik jou godsdiens jou nie leer dat.
Josh
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
“Groter liefde het niemand as dit nie, dat iemand sy lewe vir sy vriende gee.” (John 15:13) Jy weet wat liefde is as jy weet Christus.
KevinFerere
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
asseblief meneer, As jy gaan om die Skrif spoeg, die minste wat jy kan doen is jou eie denke toe te pas om dit te. Dit is 'n verwysing, nie 'n toespraak gids.
sy
Oktober 3, 2013 / by 12:25 pm
Jou neem op skrif is verkeerd en die manier waarop jy dink jy jouself projekteer as 'n Christen wat nie die Bybel te volg, maar “verwysings” dit maar kies om te lewe deur jou eie kode en pikke en kies watter, indien enigiets te volg wat van God is met betrekking tot….
Die meeste van wat jy beweer om op te staan is dwaalleer.
Gabe Taviano
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
Nice om te sien wat jy hier blog Trip! Dankie vir gebed vir my hierdie week, God het seker goed.
Die mal ding oor jou trou so jonk is dat jou ore en oë om God in jou paar jaar is geopen meer as 'n paar wat Hom afgesluit veel langer. Jy weet dat God 'n deel van jou huwelik net so veel as die twee van julle is, en dit is groot. Dankie dat U deel!
Madeleine Farrell
Augustus 19, 2013 / by 7:04 is
Dit is 'n uitstekende denkproses. Ek is getroud op 17 en my man was 19. Op die oomblik is ons nie Christelike, en ook, Ons het nie 'moet’ trou. Nog een of ander rede wat ons gedoen het. Ons is amper getroud 28 1/2 nou jare, ouers van 5 en grootouers van 2. Ek is lief vir my lewe. Nie om te sê daar tye in ons huwelik dat een van ons wou net weg te loop was en nooit terug te kom, nie om te sê woede en wrok is nie deel van ons daaglikse lewe vir 'n seisoen, of wat dink EW het die grootste fout van ons lewens was nie 'n denkproses. Maar ons verbind. En toe egskeiding is nie 'n opsie, God bring die genesing in tyd.
My dogter is getroud op 20 en daar was nie een aanmoediging wat sy ooit gekry van mense. Sy het nie verstaan hoekom mense voel dit is 'n laaste uitweg in plaas van 'n tydige seën. Selfs onder die Christelike gemeenskap.
Ons seun aan die ander kant is getroud met Kersfees tyd, op die ouderdom van 27. Net het nie die regte meisie. Een ding.. die reg seuntjie / dogtertjie gaan die regte seuntjie / dogtertjie e selfs deur die moeilike tye. Net vashou aan die Kruis.
CL
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
Ek kon nie eens meer. So baie mense dink dat die huwelik 'n vreeslike en daar is veral geen rede om “stormloop” daarin, maar dit is iets wat God wil gebruik om te seën en heilig ons. Dankie vir die post!
>> Maar toe ek kyk in die Skrif het ek nie goed vind soos, "Die huwelik is gelyk aan die dood! Vlug uit dit!"of, "Sit die huwelik af totdat jy nie kan sit dit af meer,"of, "Slegs trou wanneer jy te oud om die lewe te geniet is,"of, "Speel die veld vir 'n rukkie en dan kies die beste een."
moeder
Desember 9, 2014 / by 1:48 is
Thank you so much vir die besoek aan my blog – Ek dink ek uitgepluis het die voer adedrss vir jou (Ek gepos het in my kommentaar). Jy het 'n liefling familie, Terloops! Baie geluk met jou verjaarsdag!
Praisemovement
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
Dankie vir jou deursigtigheid en vir “maak Jesus goed lyk”. Mad respek vir die manier waarop jy livin'and bringin’ eer aan die Woord.
Andrea Paige Jackson
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
Dit is 'n fantastiese getuienis. En jy dit gepos op my en my man se tiende herdenking! (Ons is getroud OLD, al is.) : )
Jcsmsoul
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
God seën u broer! Ek weet presies wat jy bedoel maar ek die Here later in die lewe gevind en ek wens ek was getroud met 'n godvresende man dis lojaal teenoor sy vrou! hierdie Dayz sy baie moeilik om te vind dat! en 'n ander rede waarom ek hoop en bid ek trou en vind die een is omdat jy dit nie voel skuldig wanneer liefde wanneer ur getroud! God seen jou!
JAZMIN
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
Thank you so much nie elkeen sal huwelik sien as 'n seën. Slegs diegene wat vertrou en glo in ons Here Jesus Christus. Ek getroud is op 'n baie jong ouderdom en by 28 jaar oud my en my man het 3 pragtige kinders en ons lewens is gewy aan bewonder en te aanbid ons Vader in die Hemel. Die huwelik is nie maklik al, dit het sy ups en downs, maar deur die genade van God en oorgawe aan sy wil een in staat is om te groei. Dankie vir jou wonderlike storie dit is 'n ware seën. My die Here voortgaan om jou te laat en jou vrou groei ek vra vir sy wysheid en die meeste van alles baie seëninge in jou guns.
Tachy Musica
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
Ek het so getrou “jong” ook, en dit is 'n seën, ons altyd saam (insluitende ons dogter natuurlik), Ons deel alles, en help mekaar, sommige ppl dink dat as jy getroud is so jonk sal dit vir 'n kort tyd, maar danksy God ons byna 8 jaar getroud en die belangrikste probeer om Servin’ God ten alle tye…seëninge
Agopylove09
Augustus 19, 2013 / by 7:05 is
dit is so awesome!! im 25 en ive is te dink oor wat alles kom saam met 'n goeie vrou en werklik om onderdanig en met God as jou sentrum en altyd op soek na sy raad vir alles en net werklik laat Christus die leiding neem en die bou van die verhouding op die vaste grond van Christus jesus..falling in liefde met ons Verlosser eerste is werklik 'n moet!! gesien dat die intieme verhouding met Hom alllows jy om te groei en te weet wat is regtig baie lief is en God voorsien dat die liefde wat jy gee aan jou gade.. so dankbaar vir 'n redder Wie bied altyd ..<3
Joe Stevens
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
Is 'n oldee wat ten volle saamstem met Triplee. Alhoewel dit is natuurlik verskillende beroertes (ouderdomme) vir verskillende mense. En almal moet trou by hulle 'n God-ontwerp tyd. Ek is 50 jaar oud, getroud met my liefling toe ek 23 en sy was 20! nou 27 jaar en 1 maand later, daar is deurlopende (goeie) vuurwerke tussen ons, steeds soos 'n besetene in liefde, beste vriende en loop saam in God se doel. Sou dit nie handel die ouderdom ek getroud 6 maande later! Maar selfs my kinders moet weet hul circumstacces is nie noodwendig identies aan ons s'n, of is God se tye en planne vir hulle presies dieselfde.
Femi miljoenêr
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
Is 'n oldee wat ten volle saamstem met Triplee. Alhoewel dit is natuurlik verskillende beroertes (ouderdomme) vir verskillende mense. En almal was trou aan hulle 'n God-ontwerp tyd. Ek is 50 jaar oud, getroud met my liefling toe ek 23 en sy was 20! nou 27 jaar en 1 maand later, daar is deurlopende (goeie) vuurwerke tussen ons, steeds soos 'n besetene in liefde, beste vriende en loop saam in God se doel. Sou dit nie handel die ouderdom ek getroud 6 maande later!
Reverandjeff
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
Ek weet dat dit 'n al te goed… Net gevier ons 13de jaar van die huwelik, en ek is 35.. Ek het dieselfde mense bevraagteken my op dieselfde manier, maar ons albei net geweet God het dit bestem en ontwerp dit. Ons gesny mekaar se lewens te deurslaggewende oomblikke waar ons beland mekaar anker, met 'n gemeenskaplike anker van Christus. Die beste deel is wanneer ons die kans om jonger mense wat sukkel met verhoudings / huwelik te praat te kry en ons kry ons besondere getuienis vertel !!! As 'n saak van die feit, het 'n paar van hierdie gesprekke met JPaul paar jaar gelede.. klein wêreld !!! God het diegene wat probeer dit op die regte waardestelsel gegee, en ons waardeer ons rib in plaas van hardloop na chickenbones. :)
Jeff Young
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
Ag, en vir die nuuskierige, check ons uit by http://www.facebook.com/reverandjeff #GotAGodlyDime
Bobshumaker
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
my Pa & Ma was hoërskool lievelingen en hulle getroud is nadat hulle gegradueer (albei 18 jaar oud). Hulle is nog steeds gelukkig getroud tot vandag toe en het nooit enige berou oor hul lewens te druk saam. Besig om 'n volwassene te begin met die huwelik – en jou houding met betrekking tot jou besluit weerspieël my ouers. Goddelike huwelike is min en ver tussen hierdie eeu….God sal jou seën en jou sal bly vir ten minste 50 of 60 jaar!
Monique-Jolicia
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
Waar is die vrou se storie?
Jeffreycotton7
Augustus 19, 2013 / by 7:06 is
Ek dank jou en jou vrou so baie vir die deel van jou stories. Ek is 21 en voel asof ek gaan deur amper dieselfde situasie. Ek is net nog getroud. Ek het daardie ingesteldheid van hoekom wag as jy en jou maat is in die liefde, beide geestelik, positiewe, en volmaak deur mekaar se oë. My meisie en ek het geen twyfel dat ons gaan om te trou eendag. Maar selfs al het ons albei wil om te trou, sy is meer van 'n neem haar tyd; Ons het al die tyd in die wêreld tipe persoon. Ek is meer van 'n so gou as moontlik ons nie belowe tipe môre persoon. So hoekom wag? Sy is 'n baie slim meisie. Sy herinner my aan jou vrou en haar storie 'n bietjie. Dink dat dinge dalk in die pad van die skool en loopbaandoelwitte. Maar dit is meer in die rigting van die gesprek van kinders na die huwelik. Ek vertel haar altyd dat ek nie wil hê dat ons eerste kind naby aan het 30 jaar oud. Ek wil nie my liggaam om te begin om swakker as gevolg van ouderdom, wat dit moeiliker en meer uitputtend maak om te speel met my kinders. ek wil 7 op die mees en 3 ten minste. So sy goeie om te begin op 'n ordentlike ouderdom. Maar ek sal voortgaan om te probeer om dit te laat in God se hande en nie bekommerd wees oor dit te veel.
aneetarh
Augustus 19, 2013 / by 7:07 is
thank you soveel Trip N Jess, N almal hu dt het 'n aanmoediging gedeel in een of d Oda manier. nou ek is nie meer bang vir trou vroeg veral considern d feit gettn dt ons beide God is lief vir. God bis in…
dash
Augustus 19, 2013 / by 7:07 is
Jannon Fitzpatrick, Ek stem saam dat God liefde. Die enigste manier om ware liefde te ervaar is na die een wat liefde geskep ervaar. Tussen mense kan ons niks te skep om dit kaliber tensy ons laat God lei ons liefde bly, bly sowel. “Groter liefde het niemand as dit nie, dat hy sy lewe vir sy vriende gee” Jhn 15:13. Liefde is nie om 'n self bevrediging (KevinFerere), of die vind van iemand wat kan voldoen aan en stimuleer elektriese impulse in jou brein. Ironies, jou beeld van die “Skepping van Adam” op jou bladsy is afkomstig van die Renaissance tydperk wat was toe die ideologie van liefde en dating verander in iets vir die individu bevrediging maak nie saak wat die koste om iemand anders. Dit skildery op sigself is ketters verklaar dat Adam is uit te reik na God en neem deel in sy skepping. Die ironie is hierdie, Michelangelo aan die einde van sy lewe het gesien wat hy gedoen het en berou, probeer om te meng Christenskap en Humanisme (Man wat die maatstaf van alle dinge). Hierdie ideologie van liefde is waar is ek dink jy vandaan kom ? wat dieselfde ding wat hulle beoefen in Grieks, Renaissance, en vandag se kultuur. Daar is regtig “niks nuuts onder die son”-Salomo, ook uit die Bybel.
Paul Jones
Augustus 19, 2013 / by 7:07 is
hey reis getroud, want ek was 22 en 28 nou. net het ons 6 ANV. God het ons seën met 4 kleintjies. Ek bid dat hy dit hou seën jou en jou gesin.
Danz_17unlocked
Augustus 19, 2013 / by 7:07 is
Dit is 'n pragtige Trip, Mag God ryklik seën u en ur vrou… en mag ander b geseën deur hierdie ^ _ ^ <3
CLL
Oktober 3, 2013 / by 12:15 pm
Wat 'n pragtige getuienis van die goedheid van God en wat Hy kan doen in die lewe wat heeltemal aan Hom oorgegee het. Ek en my man is getroud relatief jonk (by 24) en soos jy en jou vrou, Toe sien God geskik is om ons bymekaar te bring vir Sy heerlikheid. Ons seun getroud jong, op die ouderdom van 20 vroeër vanjaar…asem :-) en hy beslis het 'n goeie ding in sy Goddelike vrou. Ons wou niks meer vir hom en dit is 'n seën.
Karenda
Oktober 3, 2013 / by 12:18 pm
Wat 'n groot artikel! Ek en my man is getroud jong sowel, ek was 22 en my man was 25. Ons het net gevier 15 jaar van die huwelik. Jesus, het ons in nader aan mekaar as 'n paartjie oor die jare, leer ons om “sterf aan onsself” ten einde 'n beter liefde en dien mekaar. Selfsug is die nommer een vernietiger van die meeste huwelike.
Baie dankie vir u bereidwilligheid om te wees voorlangs en eerlik oor die onderwerp van die huwelik as dit betrekking het op die Skrif!
Michael
Oktober 3, 2013 / by 1:16 pm
Ek en my vrou getroud 21 ook, en dit was 11 jaar en 6 kinders gelede (bio / aangeneem / Foster). Ek het nie geweet ek was “te jonk” om te trou, Ek het net geweet sy die een wat ek wou nie sonder lewe was! God is goed.
AJ
Oktober 3, 2013 / by 2:16 pm
Lees tussen die lyne: ons liefgehad Jesus en ons horny.
Ek sien dit gebeur al die tyd onder Christene en dink argumente soos hierdie wat dans rondom die werklike motivering is hilarious. Dit sou sondige net seks te hê, so dit is baie wyser te jaag in 'n lewenslange verbintenis.
CLARA
Oktober 3, 2013 / by 2:21 pm
Die God wat begin dat die huwelik julle sekerlik sal sien deur dit alles. Jy is 'n aanmoediging om jong Christelike jeugdiges en paartjies Trip. God seën jou!!
JOB
Oktober 3, 2013 / by 2:52 pm
Ek is getroud op die ouderdom van 21 en in dieselfde jaar as wat jy Trip Lee, in 2009. Ek het haar in die kerk toe ek 16 jaar oud en ons het saam vir byna al 8 nou jare. Ons bedien God saam met AYCM ministeries, uit te reik na dorpe en deel die Woord van God in die Filippyne. Ons het mekaar elke dag “Ek is lief vir jou, want ek sien hoeveel jy lief is God”. Ek het nooit spyt vra haar om haar hand in die huwelik. Die verlede 4 jaar van die huwelik het 'n seën.
DAAI MAN
Oktober 3, 2013 / by 2:55 pm
https://twitter.com/KEVINFERERE <<< is is hierdie man?? lol
Isak
Oktober 3, 2013 / by 4:06 pm
God se Woord is inderdaad hoogste. Spreuke 18:22 duidelik uitspel dit uit.
”Wie 'n vrou gevind het 'n goeie ding, en verkry 'n welbehae van die Lord''.
My neem elkeen wat wil om te trou is om in die eerste plek vra vir God se leiding in die keuse van die regte lewensmaat. Ons as mense behoort nie ons eie keuses te maak en forcifully God vra om dit te seën. eerder, Ons moet oorgee in totale gehoorsaamheid, uit te reik vir God se genade en vra vir leiding aan sy leiding te volg vir ons lewens.
SteveMcMillon
Oktober 3, 2013 / by 4:40 pm
Ek het respek vir hierdie soseer!! Dit gaan so bemoedigend, want ek het 'n begeerte gehad het ooit om te trou, want ek was 6 jaar oud en 'n baie van die mense het my af, want dit. Op baie maniere geskep dit onsekerhede in my. Dankie dat jy weer vir hierdie!
Terri
Oktober 3, 2013 / by 4:59 pm
'N bietjie oor 35 jaar gelede het ek getroud my hoërskool geliefde. Ons was albei 18, byna 19. Ons het baie naysayers en my pa nog gehoop ek sou geskei kry en vind 'n dokter. Wanneer God 'n huwelik reël dit maak nie saak wat die ouderdom van die bruid en bruidegom. baie seëninge!
Missy
Oktober 3, 2013 / by 6:01 pm
Ek was jonk getroud sowel (20 om presies te wees). nou op 32, Ek voel asof jy kan getroud wees op enige gegewe ouderdom en op enige gegewe tyd om elkeen… en God sal 'n persoon wat hom in enige omstandighede liefhet gebruik om homself nader aan daardie persoon te trek… al wat jy hoef te wees bereid om heilig te wees soos Hy heilig. Dis hoekom ek glo nie daar is “die een”… Enige persone wat verkies om te trou, word “die mens se” vir mekaar :)
Missy
Oktober 3, 2013 / by 6:02 pm
Maar natuurlik is dit net waar indien beide gelowiges
Johnny
Oktober 3, 2013 / by 10:27 pm
Baie dankie. My vrou en ek het 'n soortgelyke storie. 'N Vriend gepos dit vandag en dit was wat ek nodig het. Prys onse Here Jesus!
Lise
Oktober 3, 2013 / by 10:39 pm
Dankie vir hierdie artikel! Ek is 36 jaar oud en ek is getroud 19yrs…yep, ek was 17 toe ek getroud is my 18yr ou man! Ons het ses kinders, lief vir die Here en is baie gelukkig :) ons soortgelyke vrae gevra al die tyd en terwyl dit nie 'n gewilde keuse of die regte keuse vir baie kan wees, Ek is so bly en vertroueling alledaagse wat ons die regte keuse gemaak vir ons.
Steffan
Oktober 3, 2013 / by 11:18 pm
Dit is verstommend. Ek weet baie mense wat dink dit is die grootste fout van jou lewe. Ek is 22 en het regtig hierdie oorweging met iemand wat ek geken het en liefgehad het sedert my stage jaar van die hoërskool. Ek is seker dinge nie sonskyn en reënboë vir jou, Ek het ook nie verwag dat dit vir my. Dra ek julle op vir sit eenkant al die negatiwiteit en kyk na die groter prentjie en wat jy voel God lei jou na. As niemand anders ooit gelukkig vir jou, Ek het werklik is.
Kim Hunter
Oktober 4, 2013 / by 8:30 is
Ek ontmoet my man by 14 ons getroud toe ek 21 en hy was 23 Ons het saam vir al 22 jaar en getroud 15 van daardie 22 Daar is niks verkeerd met trou jong dit is net hoe 'n persoon kyk na die lewe….want regtig jou lifr is wat jy daarvan maak….en ja ek en my man is gered en glo in God en ons leef ons lewe vir hom by God is alle dinge moontlik veral 'n lang Gezond liefdevolle huwelik niks maklik nie, maar met God kan jy dit maak…….WEES GESEËND!!
Pingback: Hoekom het ek trou so jonk? - Koninkryk Cakers Koninkryk Cakers
Cherisse
Oktober 4, 2013 / by 9:43 is
Wat 'n seën vir die Here te leer ken en sy woord te verstaan. Ek wens daar was meer mense soos jy. Moenie toelaat dat die duiwel ontmoedig jy. Ons weet hy is oral.
GrantYoung
Oktober 4, 2013 / by 12:44 pm
Ek en my vrou getroud is toe ons 22 en ek het dieselfde ondervinding. Vriende wat gered en ongered wou laat my weet ek het meer lewe te leef. My barbier het my herinner aan al die clubbing en partytjie hou wat ek kon doen. My “naby” vriende het verduidelik dat daar ander visse in die see te verken. Wel, ons eintlik getroud rondom dieselfde tyd 3 ander paartjies ons ouderdom het! Ons is 'n minderheid, maar beslis nie alleen nie en dit is bemoedigend om te onthou dat.
Deur God se genade het ons net gevier 3 jaar en dit is awesome gewees! Dankie vir die deel Trip!
Mark
Oktober 4, 2013 / by 4:24 pm
My neem sou wees dat as jy gaan om te trou so jonk, jy beter weet wat die gevolge van om dit te doen. Dit is baie moeilik, selfs in die heel beste van omstandighede. As jy nie gereed is om te werk die hardste jy al ooit gewerk en heeltemal te offer en hanteer baie teleurstellings en hartseer, nie aan te meld vir dit. Maar, As jy kan verduur (en 'n paar mense te doen) As kan lonend by tye.
Kevin
Oktober 4, 2013 / by 5:42 pm
Ek is mal oor hierdie Bybelgebaseerde perspektief. Dit is selde onder Amerikaanse Christelike, waar die kulturele en sosiale strukture is so anti-huwelik, 'n jong persoon te sien, selfs 'n ouer persoon, het so 'n geestelik volwasse oog op die waarde van God se instelling. Op grond van baie van die kommentaar wat ek gelees, hierdie perspektief klink so vreemd aan mense, selfs in die kerk, want ons het toegelaat om onsself te leun die rigting van die sosiale norme van die dag, eerder as die Bybelse waarheid van wat God hou om gewaardeer en gekoester. Bid vir jou Trip, hou die deel van die Evangelie en die waarheid van God se Woord prakties en ware in die gelowige se lewe gemaak.
PastorRob
Oktober 5, 2013 / by 6:55 is
Ek wil jou laat weet Trip- Lee ek getroud 2 maande nadat ek gedraai 21. Is God alles in dit? Hy was al in dit ten spyte van mense se mening en hul redenasie oor hoekom ek nie getroud moet kry wat ek nodig het om te wag. Man van God Ek is getroud 16 jaar nou met 2 Lekker ding en ek is deeglik dankbaar teenoor God vir 'n Goddelike wyse, eerbare kosbare sieraad. Die skoonheid van jou getuienis is dit bedoel vir jou om dit te vertel!!!
Pingback: enkele v. Getroud… | Die betekenis van die lewe
Mavis
Januarie 28, 2014 / by 10:10 is
Ek het raad vir alle jongmense. As jy 18 of oor, begin soek na 'n eggenoot! Seks buite as die huwelik julle niks anders as hartseer bring, leaness van siel en swak gesondheid, geestelike en fisiese. Getroud is 'n vreugde en ekonomiese hupstoot! Jy kan kry soveel meer gedoen en geniet lufe soveel meer as jy is nie alleen nie. Jou ouers waarskynlik geskei omdat hulle nie hul harte in hul jeug het volg! Ek het nie die ruimte om dit alles te verduidelik, maar jy is gebou om te gepaar. Begin om yor lys van moet-eienskappe het dadelik en trou jong terwyl jy jou hele hart te gee. Ek is 53 en baie grayeful om gelukkig getroud. Ek is getroud op 31 -hartseer baie keer en baie as gemors jeug-pad manier te laat. Hoop gedoen as jy in die vervolg wys jeug sal wees en geniet dit deur teenwoordig in dit!
GOSPELMAGDOTCOM
Februarie 6, 2014 / by 8:33 is
Geagte Trip Lee,
Ons waardeer die lees van jou artikels.
Kan jy vir ons die magtiging om jou artikels te vertaal in Frans en om hulle op ons webwerf publiseer: gospelmag.com?
Baie dankie by voorbaat vir jou antwoord.
Beste in Christus,
Marcel
Genade
Februarie 15, 2014 / by 3:14 pm
My vriend gekoop het vir my hierdie boek toe ons tieners oor die feit dat 'n jong, waardige Christelike vrou. Natuurlik is dit aangemoedig wag tot na die huwelik en alles en het verse regdeur. Dit genoem en sy het dit op haarself dat God wil nie hê dat ons tot op hede. Ek het myself voorgeneem om dat ek grense met ouens wil hê (Ek dink ek amper my heeltemal klaar is met ontgroei my skaamheid). Ek sou sekere dinge te spaar vir die huwelik, maar op en af van die afgelope 2 jaar het ek depressief geraak. Ek het eensaam gevoel. Ek het gewonder wat is fout met my en as ek goed genoeg. Ek is nie. Ek weet nie elke Bybelvers. Ek nodig het om 'n baie meer te bestudeer. Ek het al probeer en ek wil nie te kry om net 'n man weet, want ek hartseer kan wees en hy my kan lei op 'n pad God wil nie hê my af, maar ek kry eensaam. Dit is altyd 'n pragtige na ander jong mense in die liefde te sien. Dit is selfs beter as hulle getroud is en ek weet dit is nie goed jaloers te wees nie, maar almal sê “O, dit sal kom tydens jou tyd”. Ek dink dit gereeld die afgelope tyd. Ek ontmoet hierdie werklik mooi man. Ons het baie soortgelyk persoonlikhede, maar hy het gesê dat hy nie kerk toe gaan. Hy het gesê hy glo in God en ek weet ek myself nie perfek nie, maar ek kan nie help om te wonder, want ek dink nie hy aktief God soek as ek gaan iets spyt. Vroue is nie veronderstel om te probeer en die mense wat ek gehoor het verander. Dit lei tot teleurstelling kwansuis. Wel, Ek is moeg van wag. Ek dink ek sal op die harde manier leer. Ek is nie al seks. Ek is 23 en stil te staan sterk op dit nie, maar ek is verward waarom ek 'n man nou nie verdien. Almal anders kry wat hulle wil hê. Dit is so irriterende dat ek nie kan ophou dink oor ouens. Ek kry so soms depressief. As ek trou hierdie man en het hy nie verander nie, sal ons in dieselfde juk trek? Sommige mense het alles. En Ek sê nie geld. Ek wil net iemand wat my waardering. Dit is te veel om te verduidelik.
Natalie
Maart 11, 2015 / by 1:21 pm
Genade:
Jy is nog steeds net 23! :) Moenie bekommerd wees oor nie vind die “reg” een, Daar is nie net een persoon daar buite wat is 'n goeie opsie. En net om te verduidelik: JY IS DIT WERD. Daar is 'n rede dat jy jou en op hierdie aarde in hierdie tyd. Jy is kosbaar vir Jesus, net lees en eis sy beloftes wanneer jy begin om te dink dat jy nie die moeite werd. My gunsteling is: “Ek sal jou nooit begewe of verlaat nie.”
Iemand wat ek geweet het onlangs geskei, en 'n groot probleem in hul huwelik was dat sy 'n gelowige was en hy was nie. 'N Besluit wat jy sal hê om te neem “God is die moeite werd?” Hou op soek na die Here met jou hele hart, en Hy sal jou rig. Hy sal jou lei. Hy sal die aanmoediging wat jy nodig het wanneer jy oorweldig en depressief voel. Iets wat ek baie nuttig gevind is uit die lees van die Skrif harde voordat ek gaan slaap, en veral wanneer ek voel af en onder aanval van die vyand. Jy weet nooit wat God net om die draai.. al is dit net jy wag. Ek weet dit hard en eerlik klink so, irriterende, maar as jy sal hou op soek na die Here, Hy sal jou versadig in hierdie seisoen. Daar is 'n rede waarom jy is in die seisoen! Jy weet nooit hoe God dit sal gebruik as 'n getuienis vir ander jong meisies wat sukkel met dieselfde ding te help! :) Ek hoop dit het gehelp in een of ander manier! seëninge!
tshireletsopreciousntumo
November 7, 2014 / by 2:43 is
Dit is wat ek nodig het om te hoor, dankie en God seën
Micheala
Maart 22, 2015 / by 8:32 is
Ek is getroud op 21 en dit was mooi …
Jy kan nie help wat jy val in die liefde met of wanneer jy val in die liefde saam met hulle,
Ek het nooit gedink ek sou die tipe om jong trou en mis nie uit op die “lekker dinge” in die lewe .. maar ek dink nie ek het, Ek het net gedeel my “lekker dinge” met iemand wat ek lief te hê en kan nie dink lewende sonder.
Gisselle
Maart 28, 2015 / by 7:41 is
Hi Ek is Gisselle Ek is van Honduras. Ek is 18 jaar oud en my kêrel is 19. Ons het ontmoet 15 maande gelede in sy kerk in New York! Ek woon in Honduras.. Daarom het dit 'n lang afstand verhouding is. Ek is in my tweede jaar van die kollege en so het hy. Ons het gepraat oor trou. En 'n paar van ons familie en die ouderlinge van die kerk ondersteun ons en vertel ons is die beste ding om te doen. Ek is nog steeds onseker daaroor.. My ma is nie te openlik oor my so jonk en so trou as my susters. Ons het gebid, aangesien ons eers gedink oor die huwelik as 'n moontlikheid. As jy my kon skryf aan my e-pos sal ek dankbaar wees!
Jennifer
Julie 8, 2015 / by 3:11 pm
Ons is getroud 21 jare terug. ek was 19 en my man was 21. Ons het nader aan mekaar en aan God getrek. Drie kinders later is ons sien uit na die volgende 20.
Charles
Augustus 9, 2015 / by 11:07 pm
Ek wou net om dankie te sê vir die reguit vorentoe manier dat jy God se Woord te verkondig. Ek het gesien hoe net die 'Fallin’ musiekvideo na 'n dag van paaie en versoekings en voel asof God reg in wat ek gaan deur middel van praat. Die ongelooflike geskenk van genade dat ons deel kan nie gemeet word of as vanselfsprekend aanvaar. Thank you so much vir her-opening van my oë om iets so fundamentele in my wandel met God. Ek bid dat God jou sal seën in jou bediening.
Chidera
Augustus 18, 2015 / by 2:48 pm
Sodra God wys jou iemand en die persoon het dieselfde passie vir God as jy en gereed om te loop met jou al die pad. dit maak nie saak watter ouderdom, Sodra die tyd kom jy trou. Die ding is vir hom net erken in al jou weë, Hy sal jou die regte pad laat (Spreuke 3:6). Net die passie en liefde vir God, op die regte tyd sal hy jou te voorsien met jou eggenoot wat met jou sal staan deur dit alles. Wil nie deel, dan nie deel met God. In al jou weë Ken Hom, he'ell jou pad reguit maak.
Stacy
Desember 14, 2015 / by 3:57 pm
My man is 3/4 swart en 'n kwart wit.(Ek is wit). My man ek het jong ook getroud ek 18 gaan na 19 en my man was 20. Mense het ons nie tot, Ons is 'n fout maak en stuur in 'n egskeiding. Ons het nie geluister ons getroud en nou het ons 16 jaar. God is in beheer.
jaysmith
Maart 12, 2016 / by 7:34 pm
Kevin–jy lyk soos jy 'n paar dinge af. En jy werk jou pad tot. Hou aan, Kid! Op die ou end, ken jouself half sowel is die meeste van die vattle, ten spyte van enige tekortkominge. seëninge!
TheRealHonestTruth
Maart 27, 2016 / by 2:44 pm
Wel vir die mense daar buite wat is geseën met 'n baie Uitstekende geluk met GEEN gesondheidsprobleme glad en getroud met 'n gesin met 'n klomp geld beslis soveel baie dankbaar te wees vir omdat hulle moet regtig geen rede om te kla wanneer het baie van ons is nie so gelukkig ten alle selfs al is baie van julle het te jonk waarvan daar baie van julle wat nog saam vandag trou.
Tye Smith
Junie 26, 2016 / by 9:55 pm
baie vindingryk toe hy by die kamp elivate op Vrydag 24/6/2016
RachelSanchez
November 2, 2016 / by 1:14 pm
Ek en my man het vroeër vanjaar getroud. hy is 22, en ek 21. Ek kry gevra al die tyd hoekom ek wil “gooi my jeug af” of waarom ek sou selfs dink oor trou in die kollege. Ek verbasend kry die mees kwetsende opmerkings van ouer vroue wat lyk om neer te kyk op my. Dit is hartverskeurend dat ander nie kan erken dat ek eintlik regtig geniet my jeug met my mees gunsteling persoon in die wêreld. Dit is hartseer wanneer mense (selfs ouer generasies) dink dat dit is heeltemal fyn vir mense in hul 20s tot sowat slaap, maar wanneer hulle trou dis skokkend en aaklig. Ons hoop net ons huwelik kan ander inspireer om die sprong te neem wanneer hulle gereed voel, ongeag van wat die samelewing vir hulle sê.
Die baie hartseer waarheid
November 27, 2017 / by 8:09 is
Dan is daar baie van ons goeie enkele manne wat regtig gehoop om te voldoen aan 'n goeie vrou te gaan sit met, maar ongelukkig het dit nog nie gebeur het vir ons. En vir die mans en vroue wat baie baie geseënde was het mekaar ontmoet en het 'n familie wat jy regtig so baie om voor dankbaar te wees.
alvina.reborn
Januarie 3, 2018 / by 2:39 pm
Dankie baie Trip. Vir jare het ek is myself vertel dat ek net kan trou verby 'n sekere ouderdom. Maar nou weet ek beter.