Wczoraj zrobiłem późną noc stop w sklepie złapać kilka rzeczy i miałem bardzo ciekawą rozmowę z kasjera. Zrobiliśmy małą rozmowę, jak ona skanowana moje przedmioty, a potem zaproponował mi kartę rabatową, ale powiedziałem jej moja żona już jedną. To kiedy rozmowa dostał zabawy. Znam tę rozmowę zbyt dobrze, bo miałem go wiele razy, zanim. To idzie mniej więcej tak ...
Osoba: Co!? Jesteś żonaty?
Mnie: Tak byłem żonaty od dwóch i pół lat niesamowite.
Osoba: Ile masz lat? Wyglądasz jak dziecko.
Mnie: Jestem dwadzieścia trzy.
Osoba: Jesteś tak młody! Dlaczego na świecie nie zrobisz?
Mnie: Dlaczego nie miałbym?
W 2009, Ożeniłem się w ledwie prawnej i ledwo szacownego wieku dwudziestu jeden lat. Podczas mojego narzeczeństwa, zaręczynowy, i krótkie małżeństwo, Poproszono mnie raz po raz jak pytania, "Dlaczego tak młodo ożenić? Po co ten pośpiech?”, i mój osobisty faworyt, "Trzeba poczekać i cieszył się swoim życiem!”
Niektórzy ludzie zadawać te pytania były obcymi, ale niektórzy byli rodziną. Miałem szalony ożenić się taki "młody” wiek?
Więc podam trzy powody, zdecydowałem się wziąć ślub, kiedy nie.
1. Poznałem boskie kobietę
W osiemnastu letniego student pierwszego roku college'u w Biblii, Nie byłem aktywnie szuka żony, ale Bóg raczył mnie przedstawić młodej kobiety po jego sercu. Była piękna, ale co ważniejsze kochała Jezusa. Miała świadomość, że jest grzesznikiem potrzebującym łaski Bożej, i miała skromny, pojętny serca. Skończyło się na bycie częścią tego samego kościoła, więc mam oglądać jej służyć, rosnąć, i wiernie dać jej czas na innych. Zacząłem rozmawiać z mojego kręgu o niej. Moi przyjaciele, mentorzy, i duszpasterzy wszyscy zgodzili – była pobożną kobietą. Widziałam ja idąc z nią i jej kochać przez resztę mojego życia.
2. Byłem gotowy
W tym czasie zacząłem myśleć o rzeczywistości małżeństwa i co to znaczy zobowiązać się do kogoś na całe życie. Zadałem sobie pytanie, czy jestem wystarczająco dojrzały i odpowiedzialny. Szukałem przez Pisma i myśli o odpowiedzialności męża, i rozmawiał z żonatych przyjaciół i mentorów. Po wielu modlitwy i rozmowy, moi mentorzy i pasterze w moim kościele powiedziano mi, że jestem gotowy do jej wykonywania. Byłem podniecony. Ale nie byłby realizowany ją, gdybym myślał, że nie był gotów prowadzić ją duchowo, zapewnić dla niej, i być głową rodziny.
3. Małżeństwo jest błogosławieństwem
Na początku czułem się jakbym miał udowodnić naysayers, że ślub młodych jest ok czasem. Ale kiedy spojrzałem w Piśmie nie mogę znaleźć takie rzeczy, "Małżeństwo jest równa śmierci! Uciekajcie od niego!” lub, "Put małżeństwo od dopóki nie można odkładać dłużej,” lub, "Dostać tylko żonaty, gdy jesteś za stary, żeby cieszyć się życiem,” lub, "Play pole na chwilę, a następnie wybrać najlepszą.”
Zamiast znalazłem polecenia, takie jak, "Uciekajcie młodzieńcze pożądanie”, i czytam fragmenty jak Przysłów 18:22 który mówi, "Ten, kto znajdzie żonę znajdzie coś dobrego i uzyska łaskę u Pana.”
Więc kiedy ludzie mówią, "Co cię posiadał wziąć ślub w tak młodym wieku?” moja odpowiedź jest nowa, "Pytasz niewłaściwe pytanie.” Myślę, że u podstaw tego pytania jest założenie, że małżeństwo kradnie coś ode mnie, jakby moja młodość jest marnowana na popełnione ofiarnej miłości, kiedy to może być wykorzystane do swobodnej przyjemności i łuszczenie.
Małżeństwo jest pięknym darem od Boga! Jest to środek łaski. Znalazłem żonę, I to jest dobra rzecz. Nie zgadzam się z logiką, która mówi, odkładać najbogatszych błogosławieństw Bożych, tak długo jak to tylko możliwe. Zamiast cieszyć powiedziałbym dobre dary Boga i steward ich do swojej chwały.
To nie znaczy, że każdy powinien się ożenić, kiedy ja. Byłoby źle, gdyby już starałem się ożenić, zanim byłam gotowa. Niektórzy z nas muszą dojrzewać więcej, i inni z nas potrzebuje, aby modlić się o zadowolenie i zaufanie Bogu i Jego taktowanie. Moim celem nie jest powiedzieć, że młodszy ożenić, Tym bardziej święty jesteś. Po prostu chcę rozwiać mit, że powinniśmy opóźnić dorosłości i tylko rozważyć małżeństwo raz jesteśmy trzydziestu starszych.
Bez żalu
Ostatnia noc na Twitterze ktoś zapytał mnie, czy żałuję ślub w tak młodym wieku. Moja odpowiedź? Absolutnie nie.
Jest to jedna z najlepszych decyzji, jaką kiedykolwiek podjąłem. Jestem szczęśliwszy i bardziej święty niż miałem dwa i pół roku temu, i to jest dobra rzecz. Nie chcę, aby to się wydawać, że jestem jakiś bardzo rzadką anomalią. Znam mnóstwo ludzi, którzy pobraliśmy jak młody czy młodszy ode mnie. Oni też widział małżeństwa jako dar i widzieli owoc tego daru. Ja i moja żona może być młody teraz, ale modlę się o łaskę kochać żonę dobrze aż do końca naszego życia. Do tego czasu chcę słuchać mądrości przysłów i "radość w żonie młodości.”
Jannon Fitzpatrick
sierpień 19, 2013 / w 6:58 rano
Z całym szacunkiem nie zgadzam się z Kevinem Ferere. Nie możesz wiedzieć, czym jest miłość, dopóki nie wiemy, kim jest Bóg, bo Bóg jest Miłością! Biblia nie mówi nic o celownik wokół lub interakcji z innymi, aby znaleźć tę jedną. w rzeczywistości, Isaac oglądały na na Rebecca i wiedział, że była dla niego jedną. Nie zrobił data wokół lub rozmawiać z Leah się tak, jakby była lepiej więc będzie wiedział, czy Rachel była naprawdę to, co chciał, czy nie.
Mówiąc z własnego doświadczenia, Zrobiłem date innych i znaleźli miłość nie była. Nie tylko z moich własnych relacji, ale z rodzicami’ i siostry’ relacje. Problem polegał, Nie były one relacje oparte na Słowie i Miłości Boga i dlatego nie wyszło. Znalazłem pobożnym człowiekiem, więc może wypracować sposób, w jaki mówisz, ALE Z całego serca wierzę, że jeśli bym czekał i strzeżone moje serce od tych innych związkach, które nie były dla mnie, byłbym w znacznie lepszej pozycji i mniej złamanym, otrzymywać męża z perspektywy boskie kobiety zamiast złamanego kobiecej perspektywy z bagażem do pracy przez.
Z całym szacunkiem przeznaczone, ale wierzę, że jest to w dużej mierze błędne oświadczenie koc, który może naprawdę sterować młode serca w złym kierunku. (Google informacje o boskiej randki vs. nowoczesne Randki. Jest kilka naprawdę dobrych rzeczy tam.)
Deborahfatuade
sierpień 19, 2013 / w 6:59 rano
To jest świetny
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 6:59 rano
Również okazał mi prawo. Biblia może mówić, co chce, ale masz doświadczenia to wszystko czego trzeba iść off. A kogo nazywamy Bogiem pochodzi z kulminacji, czego nauczał i swoich doświadczeń. Na końcu, co wierzysz jest wyborem, ale wiesz co jest narzucone przez rzeczywistość.
i tak, oświadczenie może być nieco ogólna, ale należy przyjmować z przymrużeniem oka, jak w nic.
Lokelani70
sierpień 19, 2013 / w 7:00 rano
Ja też z szacunkiem nie zgadzam się z Kevinem Ferere.
Jedyne, co zostało udowodnione jest, że podjął decyzję sumienia, aby nie żyć dla Boga poprzez Jego słowa, Biblia. Natomiast, podjęliśmy decyzję, by żyć nasze życie boskie małżeństwo, poprzez słowa Bożego. Faktem jest, nie będą mieli pełne zrozumienie tego bloga, jeśli Bóg nie jest na pierwszym miejscu w swoim życiu.
Modli się za wszystkich małżeństw! Boże błogosław!
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:00 rano
Zrobiłem świadomą decyzję, aby znaleźć Boga dla siebie, a nie przez to, co ktoś nauczył mnie. Nie martw się, Kiedyś być taki jak ty.
AC
październik 3, 2013 / w 5:53 po południu
Chciałbym tylko powiedzieć,, nie można odnaleźć Boga. Biblia mówi, że nie żyjesz. Martwi ludzie nie mogą nic zrobić. Bóg nas znajdzie.
Lokelani70
sierpień 19, 2013 / w 7:00 rano
O… Tak mi przykro, Kevin, należy mylić. Bóg służę nie jest Bogiem własny poszukujących. Niepokojące jest wola Boża, ale kochać siebie nawzajem jak On kocha nas jest! Jak pisałem wcześniej, Pierwszym z nich jest oddanie Bogu, co jest potrzebne, aby całkowicie zrozumieć tego bloga, jako swoją odpowiedź dowodzi mój punkt widzenia. Niech wszystko, co mówią i robią się podobać Bogu. Szczęść Boże i mają sobie niesamowity wieczór.
Fru-Mukete Arnold
sierpień 19, 2013 / w 7:00 rano
hahaha, zachować poszukiwania, Znajdziesz go- Pamiętam również stworzenie objawia Go. W rzeczywistości, ll daje trick, po prostu odebrać Biblię i iść wyrzucić go jak książkę historia odnotowując wszelkie roszczenia i to sprawia, że nawet ich zapamiętywania Następnie, zobacz inne książki i porównać roszczeń. Ale na pewno trzeba będzie kogoś, kto wyjaśni Ci latków, Nie powstrzymać, ponieważ jesteś poszukiwaczem prawdy.
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:00 rano
Jeśli wierzysz w Boga, tak samo jak ty mówisz, dlaczego czujesz potrzebę, aby udowodnić mu tyle? Nie mam do Boga, ponieważ On jest we mnie. Jestem nim, a on ma mnie. Ale przepraszam, nie można pojąć, że można?
Delinabini
sierpień 19, 2013 / w 7:01 rano
I zgadzam się, jak można być Bogiem i jak Bóg może być ty ty rzeczywiście stworzyć sobie pytanie, czy był Bogiem?
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:01 rano
Mój błąd, typo: *Nie mam udowodnić Boga. *
Ale uwaga oznacza to, co mówi. Cokolwiek jest w was, to czym jesteś. Nie bój się przyjąć tę prawdę tylko dlatego, że jesteś nauczał, że to jest złe.
Addis Hunter
sierpień 19, 2013 / w 7:01 rano
100 % z Tobą! Ja też poznałam mojego męża na 20 a rok później byliśmy małżeństwem. Musiałem mieć te same rozmowy z przypadkowymi nieznajomymi, rodziną i przyjaciółmi i chciałbym zachęcić was pozostać wierni Panu i swojej pięknej żony, w każdy sposób, który jest opisane tutaj w słowie. Mój mąż i ja jesteśmy teraz 30 lat, a gdy mówię ludziom, byłem “SZCZĘŚLIWIE” żonaty od prawie 10 rok oni ciężko oddychać!!! “Naprawdę”?? Wykonywanie tych samych niejasnych uwag “marnować naszą młodzież” itd itd. Ale Bóg jest tak miłosierny i dobry dla nas, że nie mogę wyrazić słowami jak błogosławiony mam spotkałem mojego męża kiedy zrobiłem. Kochamy reminising na naszej uczelni lat razem, i marzy o wszystkich wspaniałych rzeczy, które życie ma dla nas przyszłość! Mamy 2 piękne dziewczyny i chłopca na drodze (że my pokornie modlił się w tym roku i Boga udzielonego) , (atually jestem dzisiaj z powodu ;-))..i nie mogliśmy być bardziej pewny, że była to unia Devine od Boga, aby przynieść nam razem.
Naturalnie, Nie są idealne (chociaż moi przyjaciele zdają się myśleć tak dlatego, że nie twarz wspólne światowe problemy niewierności, brak szacunku i stała argumentując), ale mamy spory, wahania nastroju, dificulties finansowe etc, Różnica jest taka, że możemy liczyć na Boga, aby prowadzić nasze kroki, szanujemy się nawzajem i staramy się nie tracić wiary, komunikacja, i szukać wskazówek z ducha świętego jako para i individually..My mąż jest najbardziej wyjątkową osobą jaką kiedykolwiek spotkałem i oboje zrozumieli, że kluczem do szczęścia w małżeństwie nie jest w ten lub kupna “rzeczy” do siebie nawzajem, ale szczęśliwy wiedząc, kim jesteśmy w Chrystusie, Po jego przykazania o małżeństwie i bezwarunkowo kochać siebie nawzajem, niezależnie od naszych wad lub jak możemy “czuć” w tym momencie , wiedząc, że szczęście zawsze będzie tymczasowy emocje, że odchodzi, ale prawdziwa radość pochodzi jedynie od Pana.
Życzę z żoną wiele lat Najświętszego JOY!!!
Kocham muzykę też przy okazji ;)..
Josh
sierpień 19, 2013 / w 7:01 rano
Wycieczka,
Jesteś świetnym przykładem dla młodych chrześcijan, którzy chcą wielbić Boga w sposób, w jaki traktują kobiety! Dziękuję Ci! Właśnie zaręczyła, rano 22, i cieszymy się służąc Panu w małżeństwie w nadchodzących latach!
Johnny_renteria
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
Wierzcie lub nie, ale ja pobraliśmy się w wieku 18. I w żaden sposób nie był gotowy za mąż w sensie finansowym i byłem już ojcem. Ale ja po prostu dał mi życie do Chrystusa i wiedziałem, że kobiety byłem z jednym będzie rosnąć ze mną. Ludzie zadają mi te same rzeczy, jak również. Uważam, że to smutne, mimo że małżeństwo jest postrzegane jako coś złego. Dzisiaj, Myślałem o tym i doszedłem do wniosku, że ludzie stają się tak egoistyczna, że myśl o wzięcie odpowiedzialności innej osoby prawie niemożliwe. Małżeństwo nie jest o tym, kiedy i dlaczego ożenił się, ale o tym, kto jest wokół tego małżeństwa. I powinien być Chrystus…
Deborah
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
Myślę, że u r prawy trip..i mają frnd który pobraliśmy @ 19 (oni HV małżeństwem 4 6 yrs nw)n lkng @ ją teraz zdajemy sobie sprawę, oprócz przyjmowania Chrystusa w swoim życiu DAT d najlepszą decyzję ona kiedykolwiek wykonany….choć muszę przyznać, że nie jestem gotowy 2 dostać married..it przeraża mnie cos nie chcę 2 być zaczepione 2 d niewłaściwa osoba 4 d resztę mojego życia, ale wiem, że Jezus nigdy nie pozwoli mi zrobić d złego wyboru…również czasami zastanawiam y ożenić, kiedy się wszystko czego chcę od Jezusa n nigdy nie może BRK mój HTZ?….ur decyzja miała rację n i GV u aprobaty 4 który!:)
MNM103
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
To naprawdę wiele mnie nauczył. I było wspaniale słysząc swojego boku żony niej zbyt!
Lance Peterson
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
Niesamowite. Mój syn też ożenił 2 1/2 lat temu wspaniałą pobożnej kobiety i byli zarówno dojrzałym wieku 19. Twoja historia przypomniała mi o nich.
Brandon Clements
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
Kocham tę podróż! Ożeniłem się 22 a ja uwielbiam moje małżeństwo. To zabawne, bo ja po prostu miałem podobną rozmowę z opiekunem stacji benzynowej około miesiąc temu. Wyciągnęła całość, “Dlaczego ożenić, kiedy można mieć mleko za darmo?” Pytanie i moje serce złamał dla niej. Potem udał się do jej powiedzieć, że moja żona nie była krowa–że była niesamowita, a ja ją kocham.
Dzięki za dzielenie!
Sonako
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
loool jesteś zabawny = D
Louib2001
sierpień 19, 2013 / w 7:02 rano
Chwalcie Pana za was brat i swojej pięknej żony twojej młodości. Modlę się, że Pan wyleje przysługę nieprzerwanie przez całe życie, bo słuchali jego słów. jestem 28 a teraz są małżeństwem od prawie dwóch lat, a moja żona i ja mieć szczęśliwe małżeństwo i piękny 10 ćma stare baby. Zawsze chciałem się ożenić młodszy, ale wierzę, że jeszcze nie nadszedł czas dla mnie aż Pan przyniósł mi dobrą rzeczą prawie 5 Lata temu (dokładniej poznaliśmy w dniu zostaliśmy ponownie urodzonego 31 grudzień 2006). Nie wiedziałem, gdzie my przeznaczone być razem, jak wziąłem ją jako zwykły siostry z Kościoła. Byłem też koncentrować się na moim duchowego wzrostu, ale trzy lata temu moje oczy otwarte, a reszta, jak mówią, jest historią.
Jest w porządku Szatana na nie ludzie za mąż, tak, że żyją w grzechu i już wiemy, co się wydarzy. Czy my spojrzał na wskaźnik rozwodów w organizmie dzisiaj? Jak o braci i siostry cudzołożyć w kościele, od bo co społeczeństwo dyktuje.
Jeśli przyjrzymy się, jak nasze miasta są pełne przemocy wśród młodzieży dzisiaj, mamy chwilę, aby myśleć o niektóre z przyczyn? W chwili, gdy człowiek walutowe Pobożni wartości okrągłym ism to wszystko rozpadło. Nawet chrześcijańscy rodzice nieświadomie promowanie okrągły ism zniechęcając ich dzieci, aby nie wyjść za mąż młody (w wieku troski oczywiście). Powody są Cytuję”trzeba zdobyć wykształcenie, być może po zakończeniu swoich mistrzów i mają przyzwoitą pracę, potem zacząć myśleć o małżeństwie”. Ten dźwięk mądry prawda ? Więc co się dzieje, gdy Christian dziecko idzie na uniwersytet, a następnie przenosi się z przyjacielem chłopak / dziewczyna, której obaj Christian lub nie?
Proszę nie zrozum mnie źle(to tylko niektóre z rzeczy, jakie natknąć), dlatego, że powyższe stwierdzenie nie odnosi się do wszystkich. Wykształcenie jest bardzo ważne, ponieważ jeden nabywa wiedzę na ich odpowiedniego zawodu, aby mogli pracować i przewidywać ich przyszłych rodzin itp, ale małżeństwo przyzwyczajenie zatrzymać jednego z kolejnych, co kiedykolwiek w życiu jeden obszar zdecyduje się podążać, jako rzeczywistości małżeństwo w ogóle promuje wzrost tj wielkiej posługi, dobry Heath, bogactwo i idzie na listę. Pamiętaj, że dwa staje się jednym ciałem i może ścigać 10 000 łał, to oznacza, że w umowie, co zawsze proszą Boga wiernie będą osiągać, niesamowite…..
W ścisłej chciałbym sugerować, że my, jako chrześcijanie zacząć uczyć nasze dzieci w młodym wieku na znaczeniu pierwszego życia dla Boga, a po drugie znaczenie małżeństwa( do tych, którzy już otrzymali dar) tak że dorosną chcąc zadowolić Boga w tej dziedzinie. Po raz kolejny dobrze zrobione mojego brata i do wszystkich osób mieszkających słowo Boże. Bądź błogosławiony.
Ania
sierpień 19, 2013 / w 7:03 rano
To naprawdę mówił do mnie. Jestem 21 w związku i nie mogę powiedzieć, jak wiele razy mówiono mi, że jestem “zbyt młody, aby myśleć o osiadł”, muszę czekać do “Życie na żywo pierwszy”, skończyć szkołę i nawiązać karierę zanim wejdę zalotów / małżeństwo. Masz niesamowite i inspirujące świadectwo. Życzę z żoną całe życie błogosławieństwa i szczęścia razem!
anonimowy
sierpień 19, 2013 / w 7:03 rano
jestem 20 i nigdy nie byli w związku, więc nie będę się pobrać przez 21 ale na pewno szanować swoją logikę. Zawsze mam mentalności “do każdej jego własności”. Myślę, że ty i twoja żona zdecydowanie iść na odległość i jestem bardzo dumny z kroków, które miały przed małżeństwem. Wygląda na to was oboje wziął bardzo poważnie committment, które Pochwalam.
Tony Doyley
sierpień 19, 2013 / w 7:03 rano
Bardzo błogosławiony czytać blog o małżeństwa w młodym wieku. Moja żona pobraliśmy się 18 a my zostały szczęśliwie żonaty 10 rok teraz. Pewnie, że miałem pewne wzloty i upadki, ale wierzę, że Bóg prowadził nas stale przez te wszystkie lata, a teraz jesteśmy silniejsi niż kiedykolwiek. Dziękuję za niesamowite świadectwo.
Fotografia KLE
sierpień 19, 2013 / w 7:03 rano
Gratulujemy młodym małżeństwie! Mój mąż i ja udaliśmy się przez to samo, kiedy się pobraliśmy 8 lat temu w 20 lat! Więc wiemy dokładnie, co masz zamiar poprzez! Ludzie myśleli, pobraliśmy się, bo była w ciąży (I nie było) lub dlatego, że był nielegalnym imigrantem (on jest obywatelem amerykańskim). Nie mieliśmy dużo naszych przyjaciół w naszym kącie jak robią się jednej rzeczy. Ale teraz na 28 oni idą dookoła i stara się “dogonić.” Cieszę się, że Bóg pobłogosławił mnie z mężem bez względu na swój wiek. Niech Bóg błogosławi was obu!
BTW Żyjemy w obszarze DMV! (MD) Może wszyscy mogą się spotkać i pójść do kościoła razem! Nadal nie mają żonatych przyjaciół lol.
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:03 rano
Nie sądzę, że coś jest skradziony od Ciebie, to co dajesz się. To fajnie mieć strukturę w Biblii, ale to do ciebie, aby dyktować swoje życie, nie książka; pomimo wskazówek, że stanowi.
To godna popełniane i młody, ale część tego “młodzieńcze pożądanie” jest uczenie się i rośnie otrzymasz od spotkania i społecznie angażowanie różnych kobiet. Uczenia się, co chcesz i nie lubią robić, widzieć, i poczuj; zamiast swojego zakresu jest więc ograniczony do tylko jednej osoby.
Naprawdę nie można powiedzieć, że wiem, kim jesteś i co masz zamiar, lub nawet co naprawdę chcesz, jeśli nie oddziaływały ale tyle z innymi kobietami im pokazać, że do ciebie. Nie wiem, czym jest miłość, jeśli nie wiem, co to nie.
Gość
sierpień 19, 2013 / w 7:03 rano
Nie musisz wiedzieć, czym jest miłość jeśli nie wiesz czym jest miłość. Jak wiesz, jeśli ktoś daje fałszywe $100 rachunek, chyba że wiesz co prawdziwe $100 Bill wyglądać. Jest tylko jeden prawdziwy $100 rachunek, tylko uczyć, że można powiedzieć, gdy ktoś daje fałszywe. Tak samo jest z miłością. Istnieje wiele podróbki tam, ale jeśli wiesz, co jest prawdziwe, następnie będzie można rozpoznać fałszywy. Ponieważ Bóg jest miłością, coś bezbożnego nie może być miłość.
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
Stąd należy datować się i spotkać i mieć seks z innymi ludźmi. Chodzi mi dokładnie. Co jest bezbożny jest subiektywna. Można starać się być legalistyczna o tym, ponieważ jest to w naszej naturze to zrobić, jednak, musimy puścić tych ideałów jest, że nie ma zbyt dużo szara strefa pośród kontekście.
Angeldoll1
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
Nie zgadzam się z wyciągu seks z innymi ludźmi- MST, AIDS i niechciane ciąże, są konsekwencje takich stosunków. Jeśli ktoś prowadzi takie relacje, nie chcieli dowiedzieć się o właściwym zaangażowaniem i głębszych i duchowych aspektach miłości zamiast pożądania. Nie zgadzam się również ze swoich poglądów na temat randki wokół przed chcesz popełnić ponieważ “randki wokół” nie jest warunkiem koniecznym, aby wiedzieć małżonka od A nonspouse. Pobożny zaloty / randki powstał dla ludzi, jak to przedstawiono w Biblii, natomiast mający mutiple partnerów, seks losowe są cechy zwierząt.
AJ
październik 3, 2013 / w 3:46 po południu
Angeldoll1it dość naiwny, aby myśleć, że wszystko non-małżeński seks niekoniecznie prowadzi do “MST, AIDS i niechciane ciąże”… ale oczywiście, ty nie wiesz, że jeśli nie miały czasu, aby dostać się do głowy ze swojego zakurzonej starej książki i zdobyć doświadczenie życiowe.
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
Patrzysz na niego negatywnie. Jeśli jesteś na tyle dojrzały i mądry będziesz go o to właściwa droga. Im więcej się uniknąć czegoś, Im bliżej przyjdziesz do niego. Skupić się na pozytywach i to, co dostaniesz. Ale oczywiście twoja religia nie uczy, że.
Josh
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
“Większej miłości nikt nie ma nad tę, że ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich.” (Jan 15:13) Wiesz, co to jest miłość, jeśli znają Chrystusa.
KevinFerere
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
Proszę pana, jeśli masz zamiar regurgitate Pismo, najmniej można zrobić, to zastosować swoją myśl do niego. Jest to odniesienie, Nie przewodnikiem mowy.
ona
październik 3, 2013 / w 12:25 po południu
Twoje spojrzenie na Pismo jest źle i sposób myślisz, że wystające siebie jako chrześcijanina, który nie wynika z Biblii, ale “referencje” to jednak zdecyduje się żyć według własnego kodu i kilofy i wybiera to, co, jeśli coś śledzić to Boży dotyczący….
Większość tego, co jesteś twierdząc stanąć na fałszywe doktryny.
Gabe Taviano
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
Nice to see you blogowania tutaj podróży! Dzięki za modlitwę za mnie w tym tygodniu, Bóg na pewno jest dobry.
Szalony rzeczą ty ślub w tak młodym wieku jest to, że uszy i oczy zostały otwarte na Boga bardziej w swoich latach niż pewne, że zamknęli go na dłużej. Wiesz, że Bóg jest częścią małżeństwa, tak samo jak dwaj z was, i to jest ogromny. Dzięki za dzielenie!
Madeleine Farrell
sierpień 19, 2013 / w 7:04 rano
Jest to doskonały proces myślowy. Ożeniłem się 17 a mój mąż był 19. W tym czasie nie byliśmy Christian, i również, nie „muszą’ wyjść za mąż. Jeszcze z jakiegoś powodu zrobiliśmy. Jesteśmy małżeństwem prawie 28 1/2 rok teraz, są rodzice 5 i dziadków 2. Kocham moje życie. Nie znaczy, że były czasy, w naszym małżeństwie, że jeden z nas po prostu chciał odejść i nigdy nie wróci, Nie znaczy gniew i uraza nie były częścią naszego codziennego życia na sezon, lub że myślenie ew popełnił największy błąd w naszym życiu nie był proces myślowy. Ale zobowiązaliśmy. A kiedy rozwód nie jest rozwiązaniem, BÓG przynosi uzdrowienie w czasie.
Moja córka pobraliśmy się 20 i nie było ani jednego zachęta ona kiedykolwiek dostał od ludzi. Nie rozumiała, dlaczego ludzie uważają, że jest ostatecznością zamiast odpowiednim błogosławieństwem. Nawet wśród społeczności chrześcijańskiej.
Nasz syn natomiast ożenił się w czasie Bożego Narodzenia, w wieku 27. Po prostu nie znalazł właściwą dziewczynę. Jedna sprawa.. prawo chłopiec / dziewczynka idzie do e właściwą chłopiec / dziewczynka nawet w trudnych czasach. Wystarczy przylgnąć do krzyża.
CL
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
Nie mogłem zgodzić się więcej. Tak wielu ludzi wydaje się, że małżeństwo jest okropne i nie ma żadnego powodu, by szczególnie “pośpiech” w tym, ale to jest coś, co Bóg chce użyć, aby błogosławić i uświęca nas. Dziękuję za post!
>> Ale kiedy spojrzałem w Piśmie nie mogę znaleźć takich rzeczy, "Małżeństwo jest równa śmierci! Uciekajcie od niego!"lub, "Put małżeństwo od dopóki nie można odkładać dłużej,"lub, "Dostać tylko żonaty, gdy jesteś za stary, żeby cieszyć się życiem,"lub, „Play pole na chwilę, a następnie wybrać najlepszy.”
matka
grudzień 9, 2014 / w 1:48 rano
Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu – Myślę, że zorientowali się adedrss paszy dla Ciebie (Zamieściłem go w moich komentarzach). Masz rodzinę kochanie, tak poza tym! Gratulujemy rocznicę!
Praisemovement
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
Dzięki za przejrzystość i dla “Jezus czyni dobrze wyglądać”. Mad szacunek dla sposobu livin'and bringin’ chwała Słowa.
Andrea Paige Jackson
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
To jest fantastyczne świadectwo. I napisali to na kopalni i dziesiąta rocznica mojego męża! (Pobraliśmy OLD, chociaż.) : )
Jcsmsoul
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
Bóg błogosławi u brata! Dokładnie wiem, co znaczy u, chociaż uważam, że pan w późniejszym życiu i żałuję, że był żonaty z pobożnym człowiekiem ów wierny swojej żonie! Te Dayz jej bardzo trudno znaleźć, że! i kolejny powód Mam nadzieję i modlę się ożenię i znaleźć taki jest bo u dont poczucie winy, gdy kochać kiedy ur żonaty! niech Cię Bóg błogosławi!
Jazmin
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
Dziękuję bardzo nie każdy będzie zobaczyć małżeństwo jako błogosławieństwo. Tylko te, które ufać i wierzyć w Pana naszego Jezusa Chrystusa. I pobraliśmy się w bardzo młodym wieku i na 28 lat ja i mój mąż miał 3 piękne dzieci i nasze życie poświęcone są wielbić i czcić naszego Ojca w Niebie. Małżeństwo nie jest łatwe choć, ona ma swoje wzloty i upadki, ale dzięki łasce i miłosierdziu Boga i poddanie się Jego woli jest jednym w stanie rosnąć. Dziękuję bardzo za niesamowite opowieści jest prawdziwym błogosławieństwem. Mój Pan nadal niech ty i twoja żona rosnąć poprosić o jego mądrości i przede wszystkim wiele błogosławieństw na swoją korzyść.
tachykardia Musica
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
Ożeniłem tak “młody” także, i to jest błogosławieństwem, my zawsze razem (w tym oczywiście naszą córkę), dzielimy wszystko, i pomagać sobie nawzajem, Niektóre ppl myśleć, że jeśli wziąć ślub w tak młodym wieku będzie przez krótki czas, ale dzięki Bogu mamy prawie 8 lat żonaty i najważniejszym próbuje Servin’ Bóg w każdym czasie…błogosławieństwa
Agopylove09
sierpień 19, 2013 / w 7:05 rano
To jest tak niesamowite!! im 25 i ive myśleć o tym, co wszystko przychodzi wraz z bycia dobrą żoną i naprawdę bycie uległą i mając Boga za swoim centrum i zawsze szuka jego rady dla niej wszystko i tak naprawdę pozwalając Chrystus objąć prowadzenie i budowanie tych stosunków na stałym gruncie Chrystusa jesus..falling zakochana Zbawiciela pierwszy jest naprawdę koniecznością!! posiadające tę intymną relację z nim alllows się rozwijać i wiedzieć, co naprawdę jest miłość Boga i miłość, która przewiduje, że u dać współmałżonka.. tak wdzięczny za Zbawiciela, który zawsze daje ..<3
Joe Stevens
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
Jestem oldee który w pełni zgadza się z Triplee. Choć oczywiście jest inaczej uderzeń (wieczność) dla różnych ludzi. I każdy musi poślubić w swoim czasie Bóg zaprojektowanego. jestem 50 roku życia, ożenił się z moją ukochaną, kiedy byłem 23 i była 20! Teraz 27 lat i 1 miesiąc później, jest ciągła (dobry) fajerwerki między nami, nadal szaleńczo zakochany, Najlepsi przyjaciele i marsz w zamierzeniu Bożym. Nie handlować wiek ja żonaty 6 miesiące później! Ale nawet moje dzieci muszą znać ich circumstacces niekoniecznie są identyczne jak nasze, ani nie są czasy i plany na nich Boży dokładnie takie same.
Femi milionerem
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
Jestem oldee który w pełni zgadza się z Triplee. Choć oczywiście jest inaczej uderzeń (wieczność) dla różnych ludzi. I każdy był ożenić się ich Bóg zaprojektowanego czasu. jestem 50 roku życia, ożenił się z moją ukochaną, kiedy byłem 23 i była 20! Teraz 27 lat i 1 miesiąc później, jest ciągła (dobry) fajerwerki między nami, nadal szaleńczo zakochany, Najlepsi przyjaciele i marsz w zamierzeniu Bożym. Nie handlować wiek ja żonaty 6 miesiące później!
Reverandjeff
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
Wiem, że ten jeden zbyt dobrze… Właśnie świętowaliśmy 13. roku małżeństwa, a ja jestem 35.. Miałem ten sam ludzie kwestionują mnie w ten sam sposób, ale oboje wiedzieli tylko Bóg ustanowił go i zaprojektowali go. Mamy przecinają nawzajem swoje życie na kluczowe momenty, gdzie zakończył się każde inne kotwica, ze wspólnej kotwicy Chrystusa. Najlepsze jest to, kiedy mamy szansę porozmawiania z młodych ludzi, którzy mają trudności z relacjami / małżeństwem i mamy powiedzieć nasze wyjątkowe świadectwo !!! Właściwie, miał niektóre z tych rozmów z JPaul kilka lat temu.. Mały świat !!! Bóg dał tym, którzy szukają jej prawo system wartości, i cenimy naszą żebro zamiast bieganiem po chickenbones. :)
Jeff Young
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
No i dla ciekawskich, sprawdź nas na http://www.facebook.com/reverandjeff #GotAGodlyDime
Bobshumaker
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
Mój tata & Mama byli zakochani szkół i pobrali po studiach (obie były 18 lat). Nadal są szczęśliwym małżeństwem do dziś i nigdy nie wyrażają żadnych żałuje swojego życia razem. Staje się dorosły może rozpocząć z małżeństwem – a postawa dotyczące swojej decyzji odzwierciedla moich rodziców. Pobożni małżeństwa są nieliczne w tym wieku….Bóg pobłogosławi cię i będziesz szczęśliwy przez co najmniej 50 lub 60 roku!
Monique Jolicia
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
Gdzie jest historia żony?
Jeffreycotton7
sierpień 19, 2013 / w 7:06 rano
Dziękuję i swoją żonę tak dużo do dzielenia się swoimi historiami. Jestem 21 i poczuć się jak idę przez prawie takiej samej sytuacji. Po prostu nie jestem jeszcze żonaty. Mam ten sposób myślenia na co czekać, jeśli ty i twój partner w miłości, oba są duchowe, pozytywny, i doskonałe przez siebie oczami. Moja dziewczyna i nie mam wątpliwości, że mamy zamiar się pobrać jeden dzień. Ale nawet jeśli oboje chcą się pobrać, ona jest bardziej na wynos jej czas; mamy cały czas w osobie typu świat. Jestem bardziej z ASAP my nie obiecał jutro typu osoby. Więc na co czekać? Ona jest bardzo inteligentna dziewczynka. Ona przypomina mi o swojej żonie i jej historii trochę. Myślenie, że wszystko może się w drodze szkolnych i zawodowych celów. Ale to bardziej na rozmowie z dziećmi po ślubie. Zawsze mówię jej, że nie chcę mieć nasze pierwsze dziecko blisko 30 lat. Nie chcę, aby rozpocząć moje ciało słabnie ze względu na wiek, które sprawiają, że trudniejsze i bardziej męczące się bawić z moimi dziećmi. chcę 7 i co najwyżej 3 co najmniej. Więc dobrze jest zacząć na przyzwoitym wieku. Ale nadal będę próbować pozostawić ją w rękach Boga i nie martwić się o niej zbyt dużo.
aneetarh
sierpień 19, 2013 / w 7:07 rano
thank u tyle Trip n Jess, n każdy hu dt podzielił zachętę w jedną stronę lub D ODA. Teraz jestem już boi gettn poślubił wcześnie szczególnie considern d fakt dt oboje kochają Boga. Bóg bls ù…
Dziarskość
sierpień 19, 2013 / w 7:07 rano
Jannon Fitzpatrick, Zgadzam się, że Bóg jest miłością. Jedynym sposobem, aby doświadczyć prawdziwej miłości jest doświadczyć, który stworzył miłość. Między ludziom możemy stworzyć nic do tego kalibru chyba jesteśmy pozwalając Bóg poprowadzi nasze życie miłosne, a także. “Większej miłości nikt nie ma nad tę, że życie swoje oddaje za przyjaciół swoich” Jhn 15:13. Miłość nie jest znalezienie własnej satysfakcji (KevinFerere), lub znalezienie kogoś, kto może zaspokoić i pobudzania impulsów elektrycznych w mózgu. Ironicznie, Twój obraz “Stworzenie Adama” na stronie pochodzi z okresu renesansu, który był, gdy ideologia miłości i randek zamienił się coś dla indywidualnego gratyfikacji bez względu na koszt kogoś innego. Że obraz sam w sobie jest heretycka stwierdzając, że Adam jest dotarcie do Boga i wziął udział w jego tworzeniu. Ironią jest to, Michelangelo pod koniec swego życia widział co zrobił i żałował, próbuje mieszać chrześcijaństwa i humanizmu (Człowiek jest miarą wszystkich rzeczy). Ta ideologia miłości jest gdzie myślę, że pochodzą z ? który to samo one praktykowane w języku greckim, renesans, a dzisiejsza kultura. Tam naprawdę jest “Nic nowego pod słońcem”-Salomon, również z Biblii.
Paul Jones
sierpień 19, 2013 / w 7:07 rano
hej podróż małżeństwem, ponieważ byłem 22 i 28 teraz. właśnie mieliśmy 6th Anv. Bóg błogosławi nas 4 młodzi. Modlę się, aby zachowywał błogosławi ciebie i twoją rodzinę.
Danz_17unlocked
sierpień 19, 2013 / w 7:07 rano
Jest to piękny podróży, Niech Bóg błogosławi u oraz bogato ur żonę… i może inne b poświęcony przez to ^ _ ^ <3
CLL
październik 3, 2013 / w 12:15 po południu
Co za piękne świadectwo dobroci Boga i co może zrobić w życiu, które są całkowicie podporządkowany Mu. Mój mąż i ja pobraliśmy się stosunkowo młody (w 24) a jak ty i twoja żona, Bóg raczył przynieść nam razem dla Jego chwały. Nasz syn ożenił młodych, W wieku 20 wcześniej w tym roku…łapanie tchu :-) a on na pewno znaleźć coś dobrego w jego pobożnej żony. Chcieliśmy nic więcej dla niego i jest to błogosławieństwo.
Karenda
październik 3, 2013 / w 12:18 po południu
Co za świetny artykuł! Mój mąż i ja pobraliśmy się młody, jak również, byłam 22 a mój mąż był 25. Właśnie świętowaliśmy 15 lat małżeństwa. Jezus, przyniósł nam bliżej razem jako para w ciągu roku, uczy nas “umrzeć dla siebie” Aby lepiej kochać i służyć sobie nawzajem. Egoizm jest numerem jeden niszczyciel większości małżeństw.
Dziękujemy za chęć bycia z przodu i uczciwy o temacie małżeństwa, ponieważ odnosi się do Pisma!
Michał
październik 3, 2013 / w 1:16 po południu
Moja żona i ja pobraliśmy się 21 także, i to było 11 lat i 6 dzieci temu (bio / przyjęty / Foster). Nie wiedziałem, że byłem “zbyt młody” poślubić, Po prostu wiedziałem, że był jeden, że nie chce żyć bez! Bóg jest dobry.
AJ
październik 3, 2013 / w 2:16 po południu
Czytając między wierszami: uwielbialiśmy Jezusa i byliśmy napalona.
Widzę to zdarzają się cały czas między chrześcijanami i myśleć argumenty, takie jak te, które tańczą wokół prawdziwej motywacji są zabawne. Byłoby grzechem tylko seks, więc jest to zdecydowanie rozsądniej pęd do kształcenia zaangażowania.
CLARA
październik 3, 2013 / w 2:21 po południu
Bóg, który rozpoczął że małżeństwo winien widzieć przez to wszystko. Jesteś zachętą do chrześcijańskiej młodzieży i młodych par Trip. Niech cię Bóg błogosławi!!
PRACA
październik 3, 2013 / w 2:52 po południu
Ożeniłem się w wieku 21 i w tym samym roku, jak Trip Lee, w 2009. Poznałem ją w kościele, kiedy miałem 16 lat i byliśmy razem przez prawie 8 rok teraz. Mamy służył Bogu razem z ministerstw AYCM, dotarcie do wiosek i dzielenie słowa Bożego na Filipinach. Powiedzieliśmy sobie codziennie “Kocham cię, bo widzę, jak bardzo kochasz Boga”. Nie kiedykolwiek żałował prosząc ją o rękę w małżeństwie. Przeszłość 4 lat małżeństwa była błogosławieństwem.
TEN MĘŻCZYZNA
październik 3, 2013 / w 2:55 po południu
https://twitter.com/KEVINFERERE <<< to jest ten facet?? lol
Isaac
październik 3, 2013 / w 4:06 po południu
Słowo Boże jest rzeczywiście supreme. Przysłowia 18:22 jasno precyzuje to uwagę.
”Kto znalazł żonę, znalazł coś dobrego, i zyskał łaskę u Lord''.
My się dla tego, kto chce wziąć ślub jest przede wszystkim prosić o kierunku Boga w wyborze odpowiedniego partnera. My jako ludzie shouldnt dokonać własnych wyborów i forcifully prosić Boga, aby go błogosławić. Raczej, powinniśmy oddać w całkowitym posłuszeństwie, dotrzeć do łaski Bożej i poprosić o pomoc, aby podążać jego kierunek dla naszego życia.
SteveMcMillon
październik 3, 2013 / w 4:40 po południu
Szanuję to tyle!! Jej tak zachęcające, ponieważ miałem ochoty być żonaty, odkąd byłem 6 roku życia, a wiele osób umieścić mnie w dół do niego. Pod wieloma względami jest tworzony we mnie niepewność. Jeszcze raz dziękujemy za to!
Terri
październik 3, 2013 / w 4:59 po południu
Nieco ponad 35 lat temu ożeniłem się moim liceum kochanie. Byliśmy oboje 18, prawie 19. Mieliśmy wiele naysayers i tata nawet nadzieję, że mi się rozwieść i znaleźć lekarza. Kiedy Bóg aranżuje małżeństwo to nie ma znaczenia co wiek młodej pary. wiele błogosławieństw!
panienka
październik 3, 2013 / w 6:01 po południu
Byłem żonaty młodych, jak również (20 byc dokładnym). Teraz w 32, Czuję się tak, jakby można się pobrać w danym wieku i w danym momencie do ktokolwiek… Bóg użyje osobę, która kocha go w żadnym wypadku wyciągnąć sam bliżej tej osoby… wszystko trzeba być gotów jest być świętym, jak On jest święty. Dlatego nie wierzę, istnieje “jeden”… Wszelkie osoby, które zdecydują się wziąć ślub, stają się “Ci” dla siebie :)
panienka
październik 3, 2013 / w 6:02 po południu
ale oczywiście jest to prawdą tylko wtedy, gdy oba są wierzącymi
Johnny
październik 3, 2013 / w 10:27 po południu
Dziękuję bardzo. Moja żona i ja mamy podobną historię. Kolega pisał to dzisiaj i to, co potrzebne. Chwalcie Pana naszego Jezusa!
Lise
październik 3, 2013 / w 10:39 po południu
Dziękuję za ten artykuł! jestem 36 lat i są małżeństwem od 19yrs…tak, byłam 17 kiedy poślubił moją 18yr starego męża! Mamy sześć dzieci, miłował Pana, i są bardzo szczęśliwi :) jesteśmy proszeni podobnych pytań cały czas, a jednocześnie nie może być popularnym wyborem lub właściwym wyborem dla wielu, Jestem tak szczęśliwy i powiernikiem codziennie, że dokonaliśmy właściwego wyboru dla nas.
Steffan
październik 3, 2013 / w 11:18 po południu
To jest niesamowite. Znam mnóstwo ludzi, którzy uważają to największy błąd swojego życia. jestem 22 i naprawdę rozważa to z kimś mam znany i lubiany od mojego drugiego roku liceum. Jestem pewien, że rzeczy nie są słońce i tęcza dla Ciebie, nie mogę oczekiwać, że będzie dla mnie. Pochwalam za odkładając wszystkie negatywności i patrząc na szerszy obraz i co czuł Bóg doprowadzi do. Jeśli nikt nigdy nie jest szczęśliwy dla Ciebie, Ja naprawdę jestem.
Kim Hunter
październik 4, 2013 / w 8:30 rano
Poznałam mojego męża na 14 pobraliśmy się, kiedy byłem 21 i był 23 byliśmy razem 22 rok i małżeństwem 15 tych 22 nie ma nic złego w ślubie młoda jej po prostu jak człowiek patrzy na życie….bo naprawdę Twój LIFR jest co ty go….i tak ja i mój mąż są zapisywane i wierzyć w Boga i żyjemy dla niego nasze życie z Bogiem wszystkie rzeczy są możliwe szczególnie długie zdrowe kochający małżeństwo nic nie łatwe, ale z Boga można je…….BĄDŹ BŁOGOSŁAWIONY!!
Pingback: Dlaczego tak młodo ożenić? - Brytania Cakers Brytania Cakers
Cherisse
październik 4, 2013 / w 9:43 rano
Co za błogosławieństwo, by poznać Boga i zrozumieć jego słowa. Szkoda, że nie było więcej ludzi takich jak Ty. Nie daj się Diabłu zniechęcać. Wiemy, że jest wszędzie.
GrantYoung
październik 4, 2013 / w 12:44 po południu
Moja żona i ja pobraliśmy się, kiedy byliśmy 22 i miałem to samo doświadczenie. Znajomi, które zostały zapisane i niezapisane chcieli dać mi znać, miałem więcej życia do życia. Mój fryzjer przypomniał mi o wszystkim clubbing i zabawa mogłem zrobić. Mój “blisko” przyjaciele wyjaśnił, że nie było innych ryb w morzu w celu zbadania. Dobrze, faktycznie pobraliśmy w tym samym czasie 3 inne pary w naszym wieku zrobili! Jesteśmy w mniejszości, ale na pewno nie sam, to zachęcanie do pamiętać, że.
Przez łaskę Bożą właśnie obchodził 3 roku i to było niesamowite! Dziękujemy za udostępnienie Trip!
znak
październik 4, 2013 / w 4:24 po południu
My się będzie, że jeśli masz zamiar wziąć ślub w tak młodym wieku, lepiej znać konsekwencje takiego działania. To jest bardzo trudne nawet w bardzo najlepszych warunkach. Jeśli nie jesteś gotowy do pracy najtrudniejsze kiedykolwiek pracował i całkowicie poświęcić i radzić sobie z dużą ilością rozczarowań i bólu serca, nie zapisać się na nim. jednak, czy można znieść (i niektórzy ludzie) jeśli może być pożyteczna w czasach.
Kevin
październik 4, 2013 / w 5:42 po południu
Kocham tę perspektywę opartą na Biblii. To rzadkie wśród amerykańskich chrześcijan, gdzie struktury kulturowe i społeczne są tak anty-małżeństwo, zobaczyć młodą osobę, nawet osoba starsza, mają taką duchowo dojrzały pogląd na wartości instytucji Bożego. W oparciu o wiele uwag czytałem, Ta perspektywa brzmi tak obcy ludzie, nawet w Kościele, ponieważ my pozwoliliśmy sobie oprzeć wobec norm społecznych od dnia, zamiast biblijnej prawdy o tym, co trzyma Bóg być cenione i cenione. Modląc się za Trip, zachować dzielenia się Ewangelią i prawdy słowa Bożego wykonane praktyczne i realne w życiu wierzącego.
PastorRob
październik 5, 2013 / w 6:55 rano
Chcę poinformować Trip- Lee ożeniłem 2 miesiąc po tym, jak okazało 21. Bóg jest w nim wszystko? On wszystko było w nim pomimo opinii ludzi i ich rozumowania o tym, dlaczego nie powinno się ożenić, że muszę czekać. Boży człowiek byłem żonaty 16 Teraz z roku 2 Piękne dziewczyny i jestem dokładnie wdzięczny Bogu za boskie mądry, honorowy cenny klejnot. Piękno o swoim świadectwem jest to miało dla ciebie to powiedzieć!!!
Pingback: Pojedyncze v. Żonaty… | Sens życia
Mavis
styczeń 28, 2014 / w 10:10 rano
Mam radę dla wszystkich młodych ludzi. Jeśli jesteś 18 lub ponad, zacząć szukać małżonka! Sex na zewnątrz, jeśli małżeństwo przyniesie ci nic prócz bólu serca, leaness duszy i zły stan zdrowia, psychiczne i fizyczne. Żonaty jest radość i wspomagającej ekonomiczny! Można dostać o wiele więcej zrobić i cieszyć lufe tak dużo więcej, jeśli nie jesteś sam. Rodzice rozwiedli się prawdopodobnie dlatego, że nie śledzić swoje serca w młodości! Nie mam miejsca, aby wszystko wyjaśnić, ale są zbudowane być pokryta. Zacznij zarabiać yor lista musi mieć cechy razu i poślubić młodego natomiast masz całe swoje serce, aby dać. jestem 53 i bardzo grayeful być szczęśliwym małżeństwem. Byłem żonaty w 31 -załamany wiele razy i wiele jeśli zmarnowany młodzieżowe sposób zbyt późno. Nadzieja zrobić, jeśli będziesz mądry w swojej młodości i cieszyć się nim przez obecną w nim!
GOSPELMAGDOTCOM
luty 6, 2014 / w 8:33 rano
Drogi Trip Lee,
Doceniamy czytanie artykułów.
Mógłbyś dać nam zezwolenie na tłumaczenie artykułów na język francuski i publikować je na naszej stronie internetowej: gospelmag.com?
Dziękuję bardzo z góry za odpowiedź.
Najlepiej w Chrystusie,
Marcel
Łaska
luty 15, 2014 / w 3:14 po południu
Mój przyjaciel kupił mi tę książkę, kiedy byliśmy nastolatków o byciu młodym, dostojna kobieta Christian. Oczywiście zachęcił czekając aż po ślubie i wszystko i miał wersy w całym. Wspomniano i przyniosła ją sobie, że Bóg nie chce dla nas do tej pory. I ślubował sobie, że chciałbym mieć granice z chłopakami (Myślę, że jestem prawie całkowicie wykonane z przerasta moją nieśmiałość). Chciałbym zapisać pewne rzeczy do małżeństwa, ale i poza przeszłości 2 lat stałam w depresji. Czułem się samotny. Zastanawiałam się, co się ze mną dzieje i czy jestem wystarczająco dobry. Nie jestem. Nie wiem, co Werset. Muszę się uczyć dużo więcej. Próbowałem i nie chcę, aby poznać byle faceta, bo mogę zostać złamane serce i może on prowadzić mnie w dół ścieżkę Bóg nie chce mnie w dół, ale pojawia się samotny. To zawsze jest piękne, aby zobaczyć innych młodych ludzi w miłości. To nawet lepiej, jeśli są małżeństwem i wiem, że to nie jest dobry, aby być zazdrosny, ale każdy mówi “O, będzie ona pochodzić podczas swojego czasu”. Myślę o tym ostatnio regularnie. Poznałem to naprawdę miły facet. Mamy bardzo podobne osobowości, ale on powiedział, że nie chodzą do kościoła. On powiedział, że wierzy w Boga i wiem, że nie jestem doskonały siebie, ale nie mogę pomóc, ale zastanawiam się, bo nie sądzę, żeby aktywnie poszukuje Boga, jeśli mam zamiar żałować czegoś. Kobiety nie mają spróbować zmienić ludzi usłyszałem. To prowadzi do rozczarowania rzekomo. Dobrze, Jestem zmęczony czekaniem. Chyba będę uczyć się na własnej skórze. Nie jestem jednak seks. Jestem 23 i nadal stać silny na to, ale jestem zdezorientowany, dlaczego nie zasługują męża teraz. Wszyscy dostaje to, czego chcą. To jest tak irytujące, że nie mogę przestać myśleć o facetach. Ja się tak czasami w depresji. Gdybym poślubić tego faceta, a on się nie zmienił będziemy nierówno ujarzmiony? Niektórzy ludzie mają wszystko. I nie mówię pieniądze. Chcę po prostu kogoś, kto mnie docenia. To zbyt wiele wyjaśnić.
Natalie
Marsz 11, 2015 / w 1:21 po południu
Łaska:
Nadal jesteś tylko 23! :) Nie martw się o nie znalezieniu “dobrze” jeden, nie jest tylko jedna osoba, że obecnie nie jest dobrym rozwiązaniem. I tylko w celu wyjaśnienia: JESTEŚ TEGO WART. Jest powód, że jesteś ty i na ziemi w tym czasie. Jesteś cenny dla Jezusa, tylko czytać i dochodzić swoich obietnic, kiedy zaczynasz myśleć, że nie jesteś tego warta. Moim ulubionym jest: “Nigdy nie opuszczę cię ani cię opuszczę.”
Ktoś Wiedziałem niedawno rozwiódł, i to ogromny problem w ich związku było to, że był człowiekiem wierzącym i nie był. Decyzję trzeba będzie dokonać będzie “Bóg jest warto?” Przechowywać poszukuje Pana z całego serca, a on bezpośredni. On was poprowadzi. On zapewni zachętę trzeba, gdy czujesz się przytłoczony i depresji. Coś znalazłem bardzo pomocne jest czytanie Pisma głośno, zanim pójdę do łóżka, a zwłaszcza, gdy czuję się w dół i pod ostrzałem wroga. Nigdy nie wiadomo, co Bóg ma tuż za rogiem.. jeśli tylko czekać. Wiem, że brzmi tak ciężko i uczciwie, denerwujący, ale jeśli będziesz trzymać szukając Pana, On Cię zadowolić w tym sezonie. Jest powód, jesteś w sezonie! Nigdy nie wiadomo, w jaki sposób Bóg użyje go jako świadectwo, aby pomóc innym młodym dziewczętom, które borykają się z tego samego! :) Mam nadzieję, że to pomogło w jakiś sposób! błogosławieństwa!
tshireletsopreciousntumo
listopad 7, 2014 / w 2:43 rano
To jest to, co potrzebne, aby usłyszeć, Dziękuję, niech Bóg cię błogosławi
Micheala
Marsz 22, 2015 / w 8:32 rano
Ożeniłem się 21 i to było piękne …
Nie można pomóc kim zakochać lub kiedy zakocha się w nich,
Nigdy nie myślałem, że będę typ poślubić młodą i przegap “zabawne rzeczy” w życiu .. ale nie sądzę, zrobiłem, Właśnie podzielił mój “zabawne rzeczy” kogoś kocham i nie wyobrażam sobie życia bez.
Gisselle
Marsz 28, 2015 / w 7:41 rano
Cześć jestem Gisselle Jestem z Hondurasu. Jestem 18 lat, a mój chłopak jest 19. my z 15 miesiąc temu w swoim kościele w Nowym Jorku! Mieszkam w Hondurasie.. Dlatego to był długi związek na odległość. Jestem na drugim roku studiów i tak jak on. Rozmawialiśmy o ślubie. A niektóre z naszych krewnych i starszych z jego kościoła wspiera nas i powiedz nam jest najlepszą rzeczą do zrobienia. Jestem wciąż niepewny o tym.. Moja mama nie jest zbyt otwarte o mnie ślub w tak młodym wieku i tak jak moje siostry. Zostaliśmy modląc ponieważ najpierw myślał o małżeństwie jako możliwość. Jeżeli można napisać do mnie na mojego maila byłbym wdzięczny!
Jennifer
lipiec 8, 2015 / w 3:11 po południu
Pobraliśmy 21 Lata temu. byłam 19 a mój mąż był 21. Mamy zbliżyła do siebie i do Boga. Trzy dzieci później czekamy do następnego 20.
Charles
sierpień 9, 2015 / w 11:07 po południu
Chciałem tylko powiedzieć dziękuję za prosty sposób, że głosisz Gods słowo. Właśnie oglądałem „Fallin’ Teledysk po dniu szlaków i pokus i czuć się tak, jakby Bóg mówił prosto w co mam zamiar poprzez. Niesamowity dar łaski, który dzielimy nie można zmierzyć lub za pewnik. Dziękuję bardzo za ponowne otwarcie oczy na coś tak fundamentalnej w moim chodzeniu z Bogiem. Modlę się również, że Bóg będzie ci błogosławił w ministerstwie.
Chidera
sierpień 18, 2015 / w 2:48 po południu
Raz Bóg pokazuje kogoś i osoba ma tę samą pasję do Boga, jak ty i gotowy iść z wami wszystkimi w drodze. to nie ma znaczenia w jakim wieku, gdy przychodzi czas ożenisz. Rzecz jest po prostu uznać go we wszystkich swoich drogach, on zrobi swoje prostujcie ścieżki (Przysłowia 3:6). Wystarczy mieć pasję i miłość do Boga, we właściwym czasie będzie on dostarczyć swoim pomocnik, którzy będą stać z tobą przez to wszystko. Nie chcę udział, wtedy nie rozstawać się z Bogiem. We wszystkich drogach twoich mu przyznać, he'ell dokonać ścieżkę prosto.
Stacy
grudzień 14, 2015 / w 3:57 po południu
Mój mąż jest 3/4 czarny i biały kwartał.(Ja biało). Mój mąż i ja pobraliśmy młody również ja 18 zamierzam 19 a mój mąż był 20. Ludzie powiedzieli nam nie, robiliśmy błąd i wyśle się rozwodem. Nie słuchać Pobraliśmy się i teraz jesteśmy 16 roku. Bóg jest pod kontrolą.
jaysmith
Marsz 12, 2016 / w 7:34 po południu
Kevin–wyglądasz masz kilka rzeczy w dół. I jesteś na swój sposób pracy do góry. Tak trzymaj, dziecko! Na końcu, aby poznać siebie, a także połowa jest większość vattle, pomimo wszelkich niedociągnięć. błogosławieństwa!
TheRealHonestTruth
Marsz 27, 2016 / w 2:44 po południu
Dobrze dla ludzi tam, które zostały obdarzone bardzo Doskonała szczęście bez problemów zdrowotnych w ogóle i pozostaje w związku małżeńskim z rodziny z dużo pieniędzy na pewno mają tak wiele do być bardzo wdzięczny, ponieważ naprawdę nie powinni mieć powodów do narzekań, gdy wielu z nas nie jest to, że w ogóle szczęście, choć wielu z was udało się pobrać za młoda, która istnieje wiele z was, które są nadal razem dzisiaj.
Tye Smith
czerwiec 26, 2016 / w 9:55 po południu
bardzo zaradny doszedł do elivate obóz w piątek 24/6/2016
RachelSanchez
listopad 2, 2016 / w 1:14 po południu
Mój mąż i ja pobraliśmy się na początku tego roku. On jest 22, i jestem 21. I zadawane przez cały czas, dlaczego bym “rzucać moją młodość dala” lub dlaczego miałbym nawet myśleć o ślubie na studiach. I zaskakująco uzyskać najbardziej raniących uwag od starszych kobiet, które wydają się patrzeć na mnie. To bolesne, że inni nie mogą rozpoznać, że jestem rzeczywiście bardzo cieszy moją młodość z moich najbardziej ulubionych osoby na świecie. To smutne, kiedy ludzie (nawet starsze pokolenia) myślę, że jest to całkowicie w porządku dla osób w wieku 20 do snu wokół, ale kiedy się ożenić to szokujące i straszne. Mamy nadzieję, że nasze małżeństwo może inspirować innych do skoku, kiedy czują się gotowi, niezależnie od tego, co mówi im społeczeństwo.
Bardzo smutna prawda
listopad 27, 2017 / w 8:09 rano
Wtedy istnieje wiele z nas dobre samotnych mężczyzn, które były naprawdę nadzieję spotkać fajną dziewczynę na osiedlenie się w dół, ale niestety nadal nie działo się za nami. I dla mężczyzn i kobiet, które były bardzo bardzo błogosławiony spotkały się ze sobą i mieć rodzinę, która naprawdę masz tak bardzo, aby być wdzięczni za.
alvina.reborn
styczeń 3, 2018 / w 2:39 po południu
Bardzo dziękuję Trip. Przez wiele lat byłem mówiąc sobie, że mogę tylko ożenić przeszłości w pewnym wieku. Ale teraz wiem, że lepiej.